Gjest inger Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Sorry!! I dag har jeg problemer både med Hansens kryssord og med svar her i diskusjonen. Jeg hadde funnet de to orddelene og løsningen på siste del. Men den første delen er det noe rivende ruskende galt med, og på bakgrunn av Hansen-lignende svar er det umulig å finne ut hva jeg har gjort galt. Så: Kan noen fortelle meg hvilken av mine bokstaver som er feile??? Jeg har: A-A-R-M Og det blir jo absolutt ikke likedan oppover som nedover. Takk til den som tør å forklare meg det.
Gjest Thore Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Hei. Hintene går ut på at det er navnet på et slikt ord. Ikke at det skal bli et slikt ord... Lykke til videre:-)
Gjest Inger Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Takk. Mine bokstaver passet nemlig NESTEN til ordet ANAEROB, som er absolutt en del av det å spille OBO. Det vet alle som har forsøkt. Dermed var det helt logisk, men B-en passet ikke inn og resten ble bare vrøvl. Ha en fortsatt fin søndag.
Gjest Bjørn Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Sorry!! I dag har jeg problemer både med Hansens kryssord og med svar her i diskusjonen. Jeg hadde funnet de to orddelene og løsningen på siste del. Men den første delen er det noe rivende ruskende galt med, og på bakgrunn av Hansen-lignende svar er det umulig å finne ut hva jeg har gjort galt. Så: Kan noen fortelle meg hvilken av mine bokstaver som er feile??? Jeg har: A-A-R-M Og det blir jo absolutt ikke likedan oppover som nedover. Takk til den som tør å forklare meg det. Hei Inger. Jeg tror du kan glemme instrumentet denne gangen. Let etter noe som begynner på anagram og se i ordboka hva dette betyr. Lykke tiul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå