Gå til innhold

problemer / OBO

Anbefalte innlegg

Gjest inger
Skrevet

Sorry!! I dag har jeg problemer både med Hansens kryssord og med svar her i diskusjonen. Jeg hadde funnet de to orddelene og løsningen på siste del. Men den første delen er det noe rivende ruskende galt med, og på bakgrunn av Hansen-lignende svar er det umulig å finne ut hva jeg har gjort galt. Så: Kan noen fortelle meg hvilken av mine bokstaver som er feile???

Jeg har: A-A-R-M

Og det blir jo absolutt ikke likedan oppover som nedover.

Takk til den som tør å forklare meg det.

Gjest Thore
Skrevet

Hei.

Hintene går ut på at det er navnet på et slikt ord. Ikke at det skal bli et slikt ord...

Lykke til videre:-)

Gjest Inger
Skrevet

Takk. Mine bokstaver passet nemlig NESTEN til ordet ANAEROB, som er absolutt en del av det å spille OBO. Det vet alle som har forsøkt. Dermed var det helt logisk, men B-en passet ikke inn og resten ble bare vrøvl.

Ha en fortsatt fin søndag.

Gjest Bjørn
Skrevet

Sorry!! I dag har jeg problemer både med Hansens kryssord og med svar her i diskusjonen. Jeg hadde funnet de to orddelene og løsningen på siste del. Men den første delen er det noe rivende ruskende galt med, og på bakgrunn av Hansen-lignende svar er det umulig å finne ut hva jeg har gjort galt. Så: Kan noen fortelle meg hvilken av mine bokstaver som er feile???

Jeg har: A-A-R-M

Og det blir jo absolutt ikke likedan oppover som nedover.

Takk til den som tør å forklare meg det.

Hei Inger. Jeg tror du kan glemme instrumentet denne gangen. Let etter noe som begynner på anagram og se i ordboka hva dette betyr.

Lykke tiul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...