Gjest Liv Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Kan noen hjelpe meg med obo og duken. Begge oppgavene er i høyre hjørne.
Gjest Aksel Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hei Liv! Har du ingen sikre bokstaver selv? "Obo" består av to del-ord, ett på syv og ett på fem bokstaver. Første delen er et uttrykk for ord som får samme form lest forfra og bakfra, f eks Otto, Anna. Andre delen er et synonym for f.eks. test. "Duken":Også det sammensatt av to del-ord (fem + fem bokstaver). Første del er en kombinasjon av f.eks. å lage maskerekker av tråd med nål. Nå kom du vel et laaangt stykke videre? Lykke til! Vh Aksel
Gjest sonja Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Kan noen hjelpe meg med obo og duken. Begge oppgavene er i høyre hjørne. Vitsen er at obo er likedan begge veier ! Jeg lurer på den politikeren, er det en som heter Vagla? Hilsen Sonja.
Gjest Lurifax Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Kan noen hjelpe meg med obo og duken. Begge oppgavene er i høyre hjørne. Jeg tror fornavnet er Gerd Liv, og kanskje er hun en filur ?
Gjest Sonja Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Sikkert! Ikke figur--. takk for hjelpen! Hilsen Sonja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå