Gjest Anne Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Tror det slutter på grammatikerne, men klarer ikke helt å finne begynnelsen. Kan noen hjelpe?
Gjest sonja Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Epigrammatikere er en slags spottediktere har jeg lest. Hilsen Sonja.
Gjest Per Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Har sendt inn og husker ikke helt, men kal det ikke begyne med EPIGRAF.... da?
Gjest Per Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Epigrammatikere er en slags spottediktere har jeg lest. Hilsen Sonja. Har sendt inn og husker ikke helt, men kal det ikke begyne med EPIGRAF.... da?
Gjest Per Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Epigrammatikere er en slags spottediktere har jeg lest. Hilsen Sonja. Har sendt inn og husker ikke helt, men kal det ikke begyne med EPIGRAF.... da?
Gjest Ryanne Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Har sendt inn og husker ikke helt, men kal det ikke begyne med EPIGRAF.... da? Nei, det er epigrammatikerne. Ikke epigraf ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå