Gjest Ryanne Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Kan noen hjelpe meg med geolog og stoff? Jeg står helt fast.
Gjest Hege Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hei! Geolog, ravineforsker. Stoff, vulkanfiber. Men jeg har mine mangler jeg og, har du svarene på Trønderbygd? Europeere? Er det Sudetruskere? Og i så fall, hva er da bibelsk person i slutten av ordet? mangler også skubbet, og skjønner heller ikke helt målet (over storrøyker) Kanskje du kan hjelpe med noe av dette??? m.v.h. Hege
Gjest Hege Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hei Igjen! Jeg har klart å finne de aller fleste svar selv. Men, jeg har ett stort spørsmålstegn igjen, Ved MÅLET får jeg pvoten???? Kan ikke skjønne dette, for hvis jeg skriver kvoten blir jo det lodrette ordet helt feil??? Noen som kan hjelpe?? M.v.h. Hege
Gjest henriw Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hei! Geolog, ravineforsker. Stoff, vulkanfiber. Men jeg har mine mangler jeg og, har du svarene på Trønderbygd? Europeere? Er det Sudetruskere? Og i så fall, hva er da bibelsk person i slutten av ordet? mangler også skubbet, og skjønner heller ikke helt målet (over storrøyker) Kanskje du kan hjelpe med noe av dette??? m.v.h. Hege sudettyskere mebonden sneipe----
Gjest Ryanne Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg la fra meg kryssordet litt for fort. Jeg har jo også slitt med både målet og den bibelske personen. På målet har jeg fått: Photen - men det er vel tull? Og den bibelske personen: te...la. Kanskje Egon eller en av de andre kløpperne kommer innpå og hjelper oss? Hilsen Anne
Gjest henriw Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hei Igjen! Jeg har klart å finne de aller fleste svar selv. Men, jeg har ett stort spørsmålstegn igjen, Ved MÅLET får jeg pvoten???? Kan ikke skjønne dette, for hvis jeg skriver kvoten blir jo det lodrette ordet helt feil??? Noen som kan hjelpe?? M.v.h. Hege Photen og Hitra må vel kunne brukes?
Gjest Egon Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg la fra meg kryssordet litt for fort. Jeg har jo også slitt med både målet og den bibelske personen. På målet har jeg fått: Photen - men det er vel tull? Og den bibelske personen: te...la. Kanskje Egon eller en av de andre kløpperne kommer innpå og hjelper oss? Hilsen Anne Hei Da er det vel kommet svar på der meste. På skubbet fikk jeg KLENGT. Hilsen Egon
Gjest Ryanne Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg la fra meg kryssordet litt for fort. Jeg har jo også slitt med både målet og den bibelske personen. På målet har jeg fått: Photen - men det er vel tull? Og den bibelske personen: te...la. Kanskje Egon eller en av de andre kløpperne kommer innpå og hjelper oss? Hilsen Anne Takk alle sammen. Det var det jeg hadde også, var bare usikker på om det var riktig, siden det ble spørsmål her. Hilsen Anne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå