Gå til innhold

Hansen skuffer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om Hansen leser dette, så må jeg si til han at han skuffer i dag. Begge kryssordene manglet utfordringer, mot normalt. Men hvor blir spenningen av da?? Anna

Innlegg redigert. (04-15-06 14:32)

Fortsetter under...

Skrevet

Det synes ikke jeg. Endelig fint vær, jeg koste meg med kryssordet i solveggen uten hjelpemidler. Du får ta det igjen på onsdag Anna. Da blir det nok verre, dvs bedre for deg!

Hilsen Inger

Gjest hannemor
Skrevet
  - skrev (På 15.4.2006 den 9.52):

Om Hansen leser dette, så må jeg si til han at han skuffer i dag. Begge kryssordene manglet utfordringer, mot normalt. Men hvor blir spenningen av da?? Anna

Blæh. Hold arrogansen og hoveringen for deg selv, er du grei.

Gjest karibno
Skrevet

Hei.Jeg sliter med kun 1-en,bokstav--fyrstedynasi,har-tsar-amolie,finner ikke siste bokstav.Kan noen hjelpe meg?

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Jeg fikk tsarfamilie. Byen blir Lviv (Ukraina)

Gjest karibno
Skrevet

Tusen takk for hjelpen-nå slapper jeg av.Godt å gode venner på nett.

Vennlig hilsen Karibno

Annonse

Skrevet

Helt enig med hannemor, den var for arrogant og rånete. Glem ikke oss som sjelden begynner å løse før etter en flaske vin....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...