Gjest Hege Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Hei og god påske til alle! Jeg sliter (som Vanlig) men noen ord i onsdagskryssen. Håper noen kan hjelpe...... Vegetarkost, jeg har grøntfor--n- ???? Slutten av lærer er også et mysterium for meg! Jeg har kunnskapsformidler--p ????? og siste spørsmål er intensitet, finner ikke noe på dette. Jeg har --e-esi ?????? Jeg synes Hansen er toppen, men onsdagene kan være litt vriene..... M.v.h. Hege
Gjest Lancelot Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Hei, 1: **n* er synonymt med Kart 2: **p der bør du bytte ut p'en med en g. 3: Man kan bli frenetisk av mindre enn dette kryssordet. God Påske :-)
Gjest Hege Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Tusen takk Lancelot, da gikk lyset opp for meg!!!!!! Ha en strålende dag, selv i dette festlige været. (ivertfall her i Asker!) m.v.h. Hege
Gjest Hege Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Lyset var ikke oppe!!!! Jeg mangler visst fortsatt et ord jeg...... Jeg klarer heller ikke å finne løsningen på plantedel..... Jeg har -ed-ingsstreng men går ut i fra at fjerde bokstav er en N. M.v.h. hege
Gjest Lancelot Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Hei igjen, -ed-ingsstreng = strenglignende del av ledningsvevet i planten. Det er sammenhengende og langsgående gjennom hele planten Fortsatt God Påske i Asker-tåken :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå