Gjest inger Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hei, jeg har kjørt meg helt fast på ANITRA, har -evanord----dony- Er nok noe feil der, kan noen hjelpe?
Gjest Eli Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hei. Endelig en til som sliter.Har psevdonym til slutt,men mangler første.Håper noen kan hjelpe med resten. Eli
Gjest Egon Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hei, jeg har kjørt meg helt fast på ANITRA, har -evanord----dony- Er nok noe feil der, kan noen hjelpe? Hei Anitra var dekknavnet til en norsk forfatterinne. Hilsn Egon
Gjest Eli Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hei Egon. Fant akkurat ut av det,men takk for hjelpen.Ha en eventyrlig natt. Eli
Gjest inger Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hei Anitra var dekknavnet til en norsk forfatterinne. Hilsn Egon Tusen takk til dere begge, da var jo bokstavene mine rette. Egon, du er god, har reddet meg før! Inger
Gjest Per Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Men hva hette forfatteren? Mangler første bokstav. Pinlig, blush, blush!
Gjest Belladonna Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Første bokstav i fornavnet er A, i mellomnavnet H, i etternavnet J. Hun er (var) fra Fredrikstad og har skrevet slektsromaner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå