Gjest sonja Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg må visst spørre om to ting : Er evret en bondegård ? Og blir kryddertype kanelpart ? Syns det høres feil ut, det er jo noe som heter kanelbark,men får det ikke til å stemme med de andre ordene.Er det hjelp å få? Hilsen Sonja..
Gjest Terje Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Evret = Mark eller stubbmark Sjekk om ikke kanelsort kan passe inn.
Gjest sonja Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 tusen takk for hjelpen Terje! Nå ordnet det seg , men jeg fant ikke evret i noen av mine bøker. Hilsen sonja.
Gjest mesterhjernen Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Jeg må visst spørre om to ting : Er evret en bondegård ? Og blir kryddertype kanelpart ? Syns det høres feil ut, det er jo noe som heter kanelbark,men får det ikke til å stemme med de andre ordene.Er det hjelp å få? Hilsen Sonja.. Evret er da en Hansengjenganger for eksåker, er det ikke?
Gjest sonja Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 tusen takk for hjelpen Terje! Nå ordnet det seg , men jeg fant ikke evret i noen av mine bøker. Hilsen sonja. jeg tror at eksåker = ekre,ikke sant? Hilsen Sonja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå