Gjest karih Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Leter etter gjøglerbue. Har fått fjelebogene, er det noe som heter det?
Gjest -Kjell Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hei Kari, jeg kan nok ikke hjelpe deg helt konkret, men jeg har G på første bokstav. Bogen er det tyske ordet for bue, det kan være noe der. Jeg står også fast på den loddrette bonden til høyre.
Gjest karih Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hei Kari, jeg kan nok ikke hjelpe deg helt konkret, men jeg har G på første bokstav. Bogen er det tyske ordet for bue, det kan være noe der. Jeg står også fast på den loddrette bonden til høyre. Hei Kjell! Takk for hjelpen, jeg har fått evreteier. Har du ikke FROM på god? Finner musikeren til å hete Ege. Hva da, Ronny?
Gjest Ronny Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Musiker = Ade Fjelebod = gjøglerbod predator = kjøttjager
Gjest karih Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Tusen takk, Ronny! Da må vi vente til onsdag, det er blitt en ny "god-dag" med Hansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå