Gjest sonja Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg får sykdom på midten nederst til å bli koprolali, men syns det høres feil ut . Ser det er noe som heter koprolitt ,men får det ikke til å stemme med de andre ordene. også lurer jeg på akkordion .går det an å si akkordEon? Takknemlig for tips! Hilsen Sonja.
Gjest Eli Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Koprolali:sykelig trang til slibrig snakk.Morsomme ord den gutten finner til oss. Eli
Gjest sonja Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Tusen takk for hjelpen ! Hvor fant du det ordet ? Hilsen Sonja. Har du svar på det andre spørsmålet også?
Gjest Jan Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg får sykdom på midten nederst til å bli koprolali, men syns det høres feil ut . Ser det er noe som heter koprolitt ,men får det ikke til å stemme med de andre ordene. også lurer jeg på akkordion .går det an å si akkordEon? Takknemlig for tips! Hilsen Sonja. AkkordEon er rett.Kan nemlig skrives både med e og i.
Gjest Eli Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Tusen takk for hjelpen ! Hvor fant du det ordet ? Hilsen Sonja. Har du svar på det andre spørsmålet også? Hei igjen Fant ordet i fremmedordboka.Fikk også akkordeon... Eli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå