Gjest Gubba Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 jeg står bomfast både på GARTNER og på de 7 siste bokstavene i BEITEDYRET. Kan noen hjelpe meg?
Gjest kirsten Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 gartner :rosegårdbestyrer beitedyret: gressgangsyteren.
Gjest jannike Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 gressgangNYTEREN har jeg. Derimot strever jeg med verktøy som jeg har fått til å ende på ....kniver, sliter også med dyret som går vannrett og krysser tredje bokstav i dette verktøyet. Og hva er de fire første bokstavene i trivselen øverst i venstre hjørne? Takker for hint eller ren hjelp! Jannike Fant tapetserkniver og ett eller annet sumpdyr,... fins det sumprever, i så fall hva er kraften på fire bokstaver - itt ? Innlegg redigert. (02-12-06 22:41)
Gjest Gubba Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 gartner :rosegårdbestyrer beitedyret: gressgangsyteren. Takk til Kirsten, men tror kanskje det skal være gressgangnyteren?
Gjest kirsten Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 gressgangNYTEREN har jeg. Derimot strever jeg med verktøy som jeg har fått til å ende på ....kniver, sliter også med dyret som går vannrett og krysser tredje bokstav i dette verktøyet. Og hva er de fire første bokstavene i trivselen øverst i venstre hjørne? Takker for hint eller ren hjelp! Jannike Fant tapetserkniver og ett eller annet sumpdyr,... fins det sumprever, i så fall hva er kraften på fire bokstaver - itt ? Innlegg redigert. (02-12-06 22:41) ja, selvfølgelig blir det gressgangNyteren! på verktøy fikk jeg tapetserkniver, dyret er sumpbever,trivsel tror jeg begynner med livs
Gjest Gubba Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 gressgangNYTEREN har jeg. Derimot strever jeg med verktøy som jeg har fått til å ende på ....kniver, sliter også med dyret som går vannrett og krysser tredje bokstav i dette verktøyet. Og hva er de fire første bokstavene i trivselen øverst i venstre hjørne? Takker for hint eller ren hjelp! Jannike Fant tapetserkniver og ett eller annet sumpdyr,... fins det sumprever, i så fall hva er kraften på fire bokstaver - itt ? Innlegg redigert. (02-12-06 22:41) Til Jannike. Det finns noe som heter SUMPBEVER
Gjest jannike Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 ja, ja, selvfølgelig skal det være .....formidler på slutten av sangeren. Da løste det seg pent. Jeg hadde forteller , og likte det dårlig. Tusen takk Gubba og Kirsten. Da var min i boks også. Nyt resten av vinterkvelden, og sov inderlig og godt. Jannike
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå