Gå til innhold

325 skipskokk ,spionen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg mangler bokstaver nr. 7,8og9,og står helt fast.Får også et underlig ord for spionen,jeg har vel feil , kanskje flere steder,mangler første bokstav og resten blir injaen !! Uff og uff. er det noe hjelp å få ? hilsen Sonja.

Fortsetter under...

Skrevet

Hei sonja!

På skip er det en rangordning innenfor forpleiningen. Du skal frem til kokkens overordede.

Du har riktige bokstaver, på riktig plass, så rart det enn kan ses, på "Spionen". Ordet betegner en spiongruppe i det gamle Japan.

Lykke til!

Vh

Aksel

Skrevet

Tusen takk for gode tips,men jeg lurer på om jeg finner første bokstaven

på spionen, har prøvd alle, tror jeg ,får lete litt til . Hilsen Sonja..

Skrevet

Hei sonja!

På skip er det en rangordning innenfor forpleiningen. Du skal frem til kokkens overordede.

Du har riktige bokstaver, på riktig plass, så rart det enn kan ses, på "Spionen". Ordet betegner en spiongruppe i det gamle Japan.

Lykke til!

Vh

Aksel

hva er den første bokstaven ?

Hjelp oss Aksel !

Skrevet

jeg mangler bokstaver nr. 7,8og9,og står helt fast.Får også et underlig ord for spionen,jeg har vel feil , kanskje flere steder,mangler første bokstav og resten blir injaen !! Uff og uff. er det noe hjelp å få ? hilsen Sonja.

Hei haha!

Hjelpen kommer her: Løsningsordet er i sin helhet utlagt lenger oppe på denne siden, se innlegg av "embla" i går.

Lykke til!

Vh

Aksel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...