Gjest sonja Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 jeg mangler bokstaver nr. 7,8og9,og står helt fast.Får også et underlig ord for spionen,jeg har vel feil , kanskje flere steder,mangler første bokstav og resten blir injaen !! Uff og uff. er det noe hjelp å få ? hilsen Sonja.
Gjest Aksel Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Hei sonja! På skip er det en rangordning innenfor forpleiningen. Du skal frem til kokkens overordede. Du har riktige bokstaver, på riktig plass, så rart det enn kan ses, på "Spionen". Ordet betegner en spiongruppe i det gamle Japan. Lykke til! Vh Aksel
Gjest sonja Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Tusen takk for gode tips,men jeg lurer på om jeg finner første bokstaven på spionen, har prøvd alle, tror jeg ,får lete litt til . Hilsen Sonja..
Gjest haha Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hei sonja! På skip er det en rangordning innenfor forpleiningen. Du skal frem til kokkens overordede. Du har riktige bokstaver, på riktig plass, så rart det enn kan ses, på "Spionen". Ordet betegner en spiongruppe i det gamle Japan. Lykke til! Vh Aksel hva er den første bokstaven ? Hjelp oss Aksel !
Gjest Aksel Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 jeg mangler bokstaver nr. 7,8og9,og står helt fast.Får også et underlig ord for spionen,jeg har vel feil , kanskje flere steder,mangler første bokstav og resten blir injaen !! Uff og uff. er det noe hjelp å få ? hilsen Sonja. Hei haha! Hjelpen kommer her: Løsningsordet er i sin helhet utlagt lenger oppe på denne siden, se innlegg av "embla" i går. Lykke til! Vh Aksel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå