Gjest Synnøve Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Har -aleringskreat-r, og på plagg mangler jeg første bokstav. jeg synest det er mest naturlig med maskindelerep----- på verksted.Kan noen hjelpe meg?
Gjest Aksel Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hei Synnøve! Din 3. bokstav (L) er nok feil, de øvrige riktig. Første del-ord henspiller på å skrape eller stryke ut. Andre del-ord handler om person som lager reklame eller er moteskaper. Lykke til! Vh Aksel H.
Gjest Aksel Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Har -aleringskreat-r, og på plagg mangler jeg første bokstav. jeg synest det er mest naturlig med maskindelerep----- på verksted.Kan noen hjelpe meg? Glemte det med "Plagg". Flytt L'en opp til første bokstav! ;-) Aksel
Gjest Jannike Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Har -aleringskreat-r, og på plagg mangler jeg første bokstav. jeg synest det er mest naturlig med maskindelerep----- på verksted.Kan noen hjelpe meg? Raderingskreatør, Lodenfrakk har jeg Jannike
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå