Gjest embla Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jeg sliter med stikkordene til høyre for bildet. På ski finner jeg ikke noe annet enn ANDOR, men da blir drikk PERDOD??? Jeg kjenner jo Pernod, men kan ski være ANNOR? embla
Gjest jannike Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hei embla ! Min Danielsen opererer med andor annar og annor, til og med ondur, ånder og åndrer. Sjelden det er så mange muligheter! Synes du skal ta deg en pernod og fortsette med x-ordet ditt. Perdod høres ikke så godt ut. Ha en fin søndag. Jannike
Gjest terje Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg sliter med stikkordene til høyre for bildet. På ski finner jeg ikke noe annet enn ANDOR, men da blir drikk PERDOD??? Jeg kjenner jo Pernod, men kan ski være ANNOR? embla Hei Er ikke historie bygd inn i v e g g e n e da?
Gjest Egon Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Hei Terje Tror bildet er av Hagia Sofia, før kirke, nå moske og museum. Byggverket er rikt utstyrt med kunst og inskripsjoner og det påstås at det er funnet nordiske runer her. Tror løsningen kan bli "BYGD INN I TEGNENE". Du kan jo prøve å slå opp på Hagia Sofia og bedøm selv. Hilsen Egon
Gjest Terje Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Takk skal du ha Egon. Litt søkt,spør du meg,men det kan vel ligne Rolf Hansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå