Gjest Gita Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Maskindelsreparasjonslokale.......?? Går det an?
Gjest morena Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Maskindelsreparasjonslokale.......?? Går det an? Ja, lurte også på dette. Denne s'en passer liksom ikke. Jeg lurte på om det skulle være maskindelpreparasjonslokale, men hva er det liksom?
Gjest Lancelot Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Maskindelsreparasjonslokale.......?? Går det an? Ettersom stikkordet er verksted, må det vel bli .....reparasjon... PREparasjon er vel det som foregår der hvor disse maskindelene blir produsert. Tror jeg da.
Gjest Egon Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Ja, lurte også på dette. Denne s'en passer liksom ikke. Jeg lurte på om det skulle være maskindelpreparasjonslokale, men hva er det liksom? Hei Synes ikke s`en passet inn jeg heller. Har skrevet MASKINDELE........ men er usikker på om det er riktig,
Gjest embla Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jeg har maskindelsreparasjons... Enig med lancelot! embla
Gjest Jannike Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Jeg har også ...dels..., men som norsklærer tviler jeg på om det er korrekt. Verre med den polske kaksen ? Jannike
Gjest hah Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Ja, lurte også på dette. Denne s'en passer liksom ikke. Jeg lurte på om det skulle være maskindelpreparasjonslokale, men hva er det liksom? slanking = fettbet ?? organer = k-ma-er ?
Gjest dahl Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg har også ...dels..., men som norsklærer tviler jeg på om det er korrekt. Verre med den polske kaksen ? Jannike Polsk kakse teller sine kopek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå