Gå til innhold

320 - Mjøsa

Anbefalte innlegg

Gjest Kristine
Skrevet

Får ikke til slutten på Mjøsa, heller ikke slutten på musikere. Vil noen trå til? Har nok gått meg helt fast i dag.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har til slutt --favorittinnsjø, hvis det er riktig. Hilsen Sonja.

Skrevet

Får ikke til slutten på Mjøsa, heller ikke slutten på musikere. Vil noen trå til? Har nok gått meg helt fast i dag.

Ending Mjøsa ..... innsjø

Ending musikere ...... tolkere

Skrevet

På slutten av musikere har jeg --suitetolkere. Hilsen Sonja.

Skrevet

Hva gjør musikerne med verkene de spiller?

Han med slakt på Hamar, hvilket vannområde tror du han foretrakk?

Gjest Kristine
Skrevet

Takk for hjelpen alle sammen. Er nikke skalla? Har noe rart der også. Har ikke vært særlig kreativ denne gangen.

Annonse

Skrevet

jeg har også skalle

Gjest Kristine
Skrevet

Ja, men jeg har skalla, trodde hovmester begynte på tjenerskap? Er det feil kanskje?

Skrevet

Når vi nikker en fotball, skaller vi.

Hovmesteren er lederen for tjenerne.

Skrevet

Ja, men jeg har skalla, trodde hovmester begynte på tjenerskap? Er det feil kanskje?

Hovmester - tjenersjefstittel.

Britt

Gjest Kristine
Skrevet

Takk for hjelpen, jeg er i boks. Hadde hengt meg opp i tjenerskap. Godt det fins noen som kan hjelpe.

• 3 måneder senere...
Gjest Lurifax
Skrevet

tjenersjefstittel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...