Gjest inger Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Hei, kan noen hjelpe. Jeg har problemer et par steder. På dekorasjon har jeg ...relieff, trodde tilgang skulle bli atkomst og dette synes jeg kolliderer, i tilfelle "basrelieff" og hva er det? Så er jeg usikker på lege helt nederst, blir det kyndig på midten?
Gjest Aksel H. Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Hei inger! Basrelieff er ifølge ordnett: "basrelieff (utt barelief el. -lief>; fra fr bas 'lav') relieff med svakt opphøyde figurer, t forskj fra hautrelieff." Jeg har det samme på "Lege". Vh Aksel H.
Gjest embla Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Hei, kan noen hjelpe. Jeg har problemer et par steder. På dekorasjon har jeg ...relieff, trodde tilgang skulle bli atkomst og dette synes jeg kolliderer, i tilfelle "basrelieff" og hva er det? Så er jeg usikker på lege helt nederst, blir det kyndig på midten? Hei. Jeg har fått basrelieff, som er et relieff m svakt opphøyde figurer. Legen har jeg også ansett som kyndig..
Gjest inger Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Hei inger! Basrelieff er ifølge ordnett: "basrelieff (utt barelief el. -lief>; fra fr bas 'lav') relieff med svakt opphøyde figurer, t forskj fra hautrelieff." Jeg har det samme på "Lege". Vh Aksel H. Tusen takk Aksel og Embla. Jeg ønsker dere og alle andre her en riktig god jul. Med hilsen fra Inger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå