Gjest Odd Inge Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 På DRISTIG får jeg UTSATT. Men det er vel ikke helt etter boken, eller ?
Gjest Egon Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Hei Jo jeg tror det kan forsvares. Å være dristig, person som foretar seg noe som er forbundet med fare, og da er man også utsatt. Hilsen Egon
Gjest -Kjell Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 På DRISTIG får jeg UTSATT. Men det er vel ikke helt etter boken, eller ? Å være dristig er aktivt (et valg), å være utsatt er passivt (ikke et valg), det er nok ikke helt etter boken, nei. At det ene fører til det andre betyr ikke at ordene er synonyme. Men alt hva som vi kan finne i kryssord er ikke alltid helt etter leksika. Det gjør det jo også litt mere spennende. Stort sett er Rolf Hansen korrekt, men i 315 har han en skikkelig bommert. Tror jeg, da. (Hva er bakvekst?)
Gjest Liv M Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Jeg tror trykkleifen har vært ute og at det skal være BAKVERK, stemmer i hvert fall med svaret jeg får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå