Gjest sonja Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jeg klarer ikke å finne ut av dette, heter det .GAU? Og i tilfelle hvorfor? Takknemlig for hjelp,tror resten er på plass. Hilsen Sonja.
Gjest Bård Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Er nok Gau ja...ikke sikker på meningen men jeg har hørt ordet Rheingau
Gjest sonja Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 ja ,da er det nok riktig, takk for hurtig svar! Hilsen Sonja.
Gjest Ryanne Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Gau er det tyske ordet for distrikt, egn, grend, bygd etc.
Gjest morena Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Jeg klarer ikke å finne ut av dette, heter det .GAU? Og i tilfelle hvorfor? Takknemlig for hjelp,tror resten er på plass. Hilsen Sonja. Takk for at du tok opp dette fylket. Jeg skjønte ikke at det var der jeg hadde feil. Jeg hadde soveposer jeg, og da fikk jeg ikke nudist til å se bra ut. Det passet nemlig så godt med naturistbadestedugress. Men en gjest er nok bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå