Gjest embla Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Noen som kan hjelpe meg? Avkommene B_NNENE ? Gartner er vel en kjenner eller ? Håper på hjelp!
Gjest Ryanne Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Hei Trodde det ble sønnene, men dermed har jeg ikke funnet mellomleddet i vasksinen! Finner det ikke med ...b.... heller, sånn som du har.
Gjest Ryanne Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Jo, ser vaksinen nå, men har ikke hele gartneren heller. Kan avkommene være bønnene? Kan man ha hørt omtalt en liten babygutt som bønne? Noen som vet?
Gjest Randi Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Noen som kan hjelpe meg? Avkommene B_NNENE ? Gartner er vel en kjenner eller ? Håper på hjelp! Jeg får sønnene. Gartneren er en kjenner. Mellomledd, trussel
Gjest Ryanne Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Ja, så klart! Men jeg er like blind på første del av gartneren, jeg!
Gjest laila Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Noen som kan hjelpe meg? Avkommene B_NNENE ? Gartner er vel en kjenner eller ? Håper på hjelp! Det må vel bli hagejobbkjenner
Gjest embla Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Noen som kan hjelpe meg? Avkommene B_NNENE ? Gartner er vel en kjenner eller ? Håper på hjelp! Heisann folkens, det ble bra med en liten diskusjon på dette emnet. Hadde trøbbel isteden for trussel i vaksinen. Takk for hjelpa alle som en!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå