Gjest may Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg finner ikke denne forfatteren. Mangler blindbokstaven. Smaken - tja, min sønn sier rett som det er at det smaker .... Men er blindbokstaven B? Hallo? Fant en interjeksjon H..., men hva betyr det?
Gjest embla Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Heisann. Hva med en dæsj da? Kan ikke det passe?
Gjest Randi Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg finner ikke denne forfatteren. Mangler blindbokstaven. Smaken - tja, min sønn sier rett som det er at det smaker .... Men er blindbokstaven B? Hallo? Fant en interjeksjon H..., men hva betyr det? Ang. forfatteren, rett tredje bokstav om til j og søk videre, da får du en norsk forfatter. Kan noen hjelpe meg med mynt, 3 bokstaver, lodrett, øverste linje. Får ?ot, men finner ikke noe som passer. Har jeg gjort noe feil?
Gjest lin Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 mynt blir ort tror jeg. kan noen hjelpe med forfatter linje 10 nedenfra. har pe.lin og fugl linje 15 nedenfra. fant ut av forfatteren selv etter oppretting av en skrivefeil. men den fuglen sliter jeg med. har rag. må ha gjort noe feil et sted men finner det ikke ut. Innlegg redigert. (10-16-05 12:37)
Gjest axel h Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Fuglen må bli RAVN. Det er sjeldent at Rolf Hansen har glipper i oppgaven, men denne gangen har vi ikke fått ledeord til VI (v'en i RAVN).
Gjest axel h Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Heisann. Hva med en dæsj da? Kan ikke det passe? Forfatteren er svensk: PERLIN.
Gjest anita_m Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Fuglen må bli RAVN. Det er sjeldent at Rolf Hansen har glipper i oppgaven, men denne gangen har vi ikke fått ledeord til VI (v'en i RAVN). Hei Axel! Det er faktisk ledetråd til VI der, det befinner seg i linjen overfor. Men pilen som skulle lede ned har falt bort..... Anita
Gjest Randi Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 mynt blir ort tror jeg. kan noen hjelpe med forfatter linje 10 nedenfra. har pe.lin og fugl linje 15 nedenfra. fant ut av forfatteren selv etter oppretting av en skrivefeil. men den fuglen sliter jeg med. har rag. må ha gjort noe feil et sted men finner det ikke ut. Innlegg redigert. (10-16-05 12:37) Takk for hjelpen, hadde skrivefeil som jeg ikke så. Innlegg redigert. (10-16-05 12:51)
Gjest lin Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Fuglen må bli RAVN. Det er sjeldent at Rolf Hansen har glipper i oppgaven, men denne gangen har vi ikke fått ledeord til VI (v'en i RAVN). takker for hjelp. jeg rettet opp bakverket med apfelstrudel og da fikk jeg forfatter ferlin.
Gjest Egon Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Forfatteren er svensk: PERLIN. Hei Axel Forfatteren heter FERLIN. Bakverk blir APFELSTRUDEL. Egon
Gjest may Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg finner ikke denne forfatteren. Mangler blindbokstaven. Smaken - tja, min sønn sier rett som det er at det smaker .... Men er blindbokstaven B? Hallo? Fant en interjeksjon H..., men hva betyr det? Må vel gå for Emblas dæsj. Høres ut til å være passe i Rolf Hansens ånd Når det gjelder forfatteren må jeg le av meg selv; helt låst på "i" i feriereise... Kunne jo feks prøve med "g" eller "j" som Randi fant. Jaja - takk for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå