Gjest toe Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg tror at jeg har løst alt, bortsett fra "AKEENTUSIAST" (loddr. oppe til h.). Her finner jeg ikke noe bedre ord enn MEIEENEBRUKER. Kan det være riktig ? Hva finner dere ? Hilsen toe
Gjest inger Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Eneste problemet mitt også denne gangen, men mitt ord ble meienibruker??? Vi får håpe noen andre har en forklaring..... Hilsen inger
Gjest inger Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jeg tror at jeg har løst alt, bortsett fra "AKEENTUSIAST" (loddr. oppe til h.). Her finner jeg ikke noe bedre ord enn MEIEENEBRUKER. Kan det være riktig ? Hva finner dere ? Hilsen toe Når jeg fikk se mitt innlegg på trykk, tror jeg jamen det er riktig! Nibruker av meier, så det ikke før:-)
Gjest toe Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Eneste problemet mitt også denne gangen, men mitt ord ble meienibruker??? Vi får håpe noen andre har en forklaring..... Hilsen inger Enig med Inger ! Det må være en "nibruker" av meier - altså MEIENIBRUKER ! Tusen takk for god hjelp ! toe
Gjest Gubba Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Eneste problemet mitt også denne gangen, men mitt ord ble meienibruker??? Vi får håpe noen andre har en forklaring..... Hilsen inger Har løst alt bortsatt fra PORTIER. : overnattings----ANSATT og de to første bokstaveve i VEKTSTANG. Kan noen hjelpe?
Gjest bjørg Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jeg tror at jeg har løst alt, bortsett fra "AKEENTUSIAST" (loddr. oppe til h.). Her finner jeg ikke noe bedre ord enn MEIEENEBRUKER. Kan det være riktig ? Hva finner dere ? Hilsen toe Har også stusset over portier. Men dersom du prøver med overnattingstedsansatt, vil du få atlet-redskap på vektstang. Men det må jo være feil norsk, det heter da overnattingsstedansatt???? Bjørg
Gjest sonja Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Har løst alt bortsatt fra PORTIER. : overnattings----ANSATT og de to første bokstaveve i VEKTSTANG. Kan noen hjelpe? Jeg har tids midt i portier , og de 2 første bokstavene på vektstang blir at , tror jrg da Hilsen Sonja.
Gjest Gubba Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Har også stusset over portier. Men dersom du prøver med overnattingstedsansatt, vil du få atlet-redskap på vektstang. Men det må jo være feil norsk, det heter da overnattingsstedansatt???? Bjørg Takk til Sonja og Bjørg.Det må bare bli:OVERNATTINGSTEDANSATT og ATLETREDSKAP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå