Gå til innhold

magasin-x nr.305

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror at jeg har løst alt, bortsett fra "AKEENTUSIAST" (loddr. oppe til h.). Her finner jeg ikke noe bedre ord enn MEIEENEBRUKER. Kan det være riktig ?

Hva finner dere ?

Hilsen toe

Fortsetter under...

Skrevet

Eneste problemet mitt også denne gangen, men mitt ord ble meienibruker??? Vi får håpe noen andre har en forklaring.....

Hilsen inger

Skrevet

Jeg tror at jeg har løst alt, bortsett fra "AKEENTUSIAST" (loddr. oppe til h.). Her finner jeg ikke noe bedre ord enn MEIEENEBRUKER. Kan det være riktig ?

Hva finner dere ?

Hilsen toe

Når jeg fikk se mitt innlegg på trykk, tror jeg jamen det er riktig! Nibruker av meier, så det ikke før:-)

Skrevet

Eneste problemet mitt også denne gangen, men mitt ord ble meienibruker??? Vi får håpe noen andre har en forklaring.....

Hilsen inger

Enig med Inger ! Det må være en "nibruker" av meier - altså MEIENIBRUKER !

Tusen takk for god hjelp !

toe

Skrevet

Hilsen inger

Har løst alt bortsatt fra PORTIER. : overnattings----ANSATT og de to første bokstaveve i VEKTSTANG. Kan noen hjelpe?

Skrevet

Hva finner dere ?

Hilsen toe

Har også stusset over portier. Men dersom du prøver med overnattingstedsansatt, vil du få atlet-redskap på vektstang. Men det må jo være feil norsk, det heter da overnattingsstedansatt????

Bjørg

Annonse

Skrevet

Har løst alt bortsatt fra PORTIER. : overnattings----ANSATT og de to første bokstaveve i VEKTSTANG. Kan noen hjelpe?

Jeg har tids midt i portier , og de 2 første bokstavene på vektstang

blir at , tror jrg da Hilsen Sonja.

Skrevet

Har også stusset over portier. Men dersom du prøver med overnattingstedsansatt, vil du få atlet-redskap på vektstang. Men det må jo være feil norsk, det heter da overnattingsstedansatt????

Bjørg

Takk til Sonja og Bjørg.Det må bare bli:OVERNATTINGSTEDANSATT og ATLETREDSKAP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...