Gjest Hege Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hei! Lurer på om jeg har en alvolig feil som forplanter seg i hele øverste høyre hjørne??? På tettsted har jeg fått kraal??? Finner ikke dette i noen oppslagsverk. Kan noen fortelle meg hva de har fått på tettsted og eventuelt tørr? Takker for all hjelp, m.v.h. Hege
Gjest Belladonna Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Kraal er riktig, det. Det er betegnelse på en innhegnet, sirkelrund afrikansk landsby.
Gjest Aina Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Hei! Lurer på om jeg har en alvolig feil som forplanter seg i hele øverste høyre hjørne??? På tettsted har jeg fått kraal??? Finner ikke dette i noen oppslagsverk. Kan noen fortelle meg hva de har fått på tettsted og eventuelt tørr? Takker for all hjelp, m.v.h. Hege Tørr: Lakonisk
Gjest Hege Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Kraal er riktig, det. Det er betegnelse på en innhegnet, sirkelrund afrikansk landsby. Tusen takk til dere begge to! Hele kryssordet var i boks allerede lørdag, men jeg var i tvil om det var riktig! TAkk for hjelpen, ha en fin dag, m.v.h. Hege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå