Gjest -Kjell Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hei, jeg finner ikke ut hva MÅL skal være i 302, nederst til venstre, loddrett. Og i 303 KJENTMANN er midten / slutten litt vrien. *GAND* virker ikke riktig, mens **FINNER høres riktig ut. Kan noen synse litt?
Gjest nils Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Grinete kan også være flertall, tallet blir da noe annet, og da finner du nok igjen snarveien din, Kjell. God helg.
Gjest Aksel H. Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hei, jeg finner ikke ut hva MÅL skal være i 302, nederst til venstre, loddrett. Og i 303 KJENTMANN er midten / slutten litt vrien. *GAND* virker ikke riktig, mens **FINNER høres riktig ut. Kan noen synse litt? Hei -Kjell! Etter hukommelsen mener jeg "Mål" ble RIS. Angående "Kjentmann": Har du det første ordet, kan du for det andre tenke på at en som er kjent lett finner tilbake til korteste vei eller rute... Lykke til videre! Vh Aksel H.
Gjest -Kjell Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hei, jeg finner ikke ut hva MÅL skal være i 302, nederst til venstre, loddrett. Og i 303 KJENTMANN er midten / slutten litt vrien. *GAND* virker ikke riktig, mens **FINNER høres riktig ut. Kan noen synse litt? Takk for hjelp til begge. Jeg hadde faktisk entall og kunne bruke flertall, og da ble den saken med kjentmannen forståelig. For målet hadde jeg F_S, F fra føntang (krølltang). Men jeg ser nå at skuespilleren ender på R istedet for N og da er svaret greitt. Mange takk Nils og Aksel !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå