Gjest Margit Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Hei. Kan noen hjelpe meg med fengsel på nederste linje. Mangler blindbokstavene. Har SL--TER på de første 7 bokstavene.
Gjest inger Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Hei, finn et annet ord for fengsel, så har du det. Lykke til
Gjest LivM Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Hei. Kan noen hjelpe meg med fengsel på nederste linje. Mangler blindbokstavene. Har SL--TER på de første 7 bokstavene. prøv med UT
Gjest torjus Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Jeg sliter også med fengsel...... ingenting av det som er skrevet om emnet hittil har hjulpet meg..... Er det snille mennesker der ute??? Hilsen Torjus
Gjest lin Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 jeg har skrevet slakterarbeidssted. men om det er rett, nei det vet jeg ikke. hilsen lin
Gjest Margit Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Jeg sliter også med fengsel...... ingenting av det som er skrevet om emnet hittil har hjulpet meg..... Er det snille mennesker der ute??? Hilsen Torjus Slutterarbeidssted. Slår man opp på fengsel finner man slutteri.
Gjest lin Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 tusen hjertlig. da fikk jeg rettet opp min feil. tenkte slakter som feks. morder. hilsen lin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå