Gjest olivia Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Kan noen hjelpe meg med sommer og budeier:-)
Gjest Bård Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 så klart...sommer var kronglete, tenk på en spesiell vekst som kan spises om sommeren...og slutten er et trøndersk uttrykk (tror jeg) Budeie mangler jeg 1 (2) od skjønner ikke bæret...setermelas_eribestyrere
Gjest anita_m Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Heisan Bård og Olivia Angående budeiene.... tenk på et ord som betegner en samling av dyr. (l'en din er gal Bård) Lykke til! Anita
Gjest olivia Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Kan noen hjelpe meg med sommer og budeier:-) Kan det bli feks.: rabarbrasuppeserveringsleite og setermenasjeribestyrere
Gjest Hanne Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 så klart...sommer var kronglete, tenk på en spesiell vekst som kan spises om sommeren...og slutten er et trøndersk uttrykk (tror jeg) Budeie mangler jeg 1 (2) od skjønner ikke bæret...setermelas_eribestyrere Politikeren som stuper loddrett ned på budeiene, er AANO...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå