Gjest sonja Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Får ikke til begynnelsen på dette. Har skapere til slutt ,men foran har jeg MO-SSE--,står helt fast, hva mener dere? Hilsen Sonja.
Gjest jorhu Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Kan det være mousseskaperen. Jeg tro det.
Gjest sonja Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Tusen takk for hjelpen, at jeg ikke kom på det! Nå tror jeg resten er ferdig men jeg lurer litt på filologer som jeg får til å slutte på beherskeren, det skulle vel vært beherskerE ? Hvem har feil ,hr. Hansen eller jeg? Hilsen Sonja.
Gjest asbjørn Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Synes nok din variant er mest logisk. Søkeord i flertall og løsning i entall er villedende, i beste fall.
Gjest asbjørn Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Tusen takk for hjelpen, at jeg ikke kom på det! Nå tror jeg resten er ferdig men jeg lurer litt på filologer som jeg får til å slutte på beherskeren, det skulle vel vært beherskerE ? Hvem har feil ,hr. Hansen eller jeg? Hilsen Sonja. Synes nok din variant er mest logisk. Søkeord i flertall og løsning i entall er villedende, i beste fall.
Gjest Synnøve Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Synes nok din variant er mest logisk. Søkeord i flertall og løsning i entall er villedende, i beste fall. Har klart første del av ordet men står fast i midten-Kan noen hjelpe?
Gjest Bjørg Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Får ikke til begynnelsen på dette. Har skapere til slutt ,men foran har jeg MO-SSE--,står helt fast, hva mener dere? Hilsen Sonja. Ortografibeherskeren
Gjest sonja Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Har klart første del av ordet men står fast i midten-Kan noen hjelpe? jeg har oppfostringsinstitusjonsleder, og håper det er riktig. Hilsen Sonja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå