Gjest Hanne Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 God søndag! Jeg står helt fast på DYR, helt nederst til høyre. Jeg har UN_D_NGO. Muligens skal første bokstav være Å, men det hjelper meg ikke. Dette dyret tror jeg må være en uhyre sjelden art...? :-)
Gjest Johan Fr. Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Tidlig oppe? Tror det blir en yngre utgave av en australsk villhund. Ha en god dag!
Gjest Mette Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 God søndag! Jeg står helt fast på DYR, helt nederst til høyre. Jeg har UN_D_NGO. Muligens skal første bokstav være Å, men det hjelper meg ikke. Dette dyret tror jeg må være en uhyre sjelden art...? :-) Tror det kan bli UNGDINGO.
Gjest Per Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 God søndag! Jeg står helt fast på DYR, helt nederst til høyre. Jeg har UN_D_NGO. Muligens skal første bokstav være Å, men det hjelper meg ikke. Dette dyret tror jeg må være en uhyre sjelden art...? :-) Hva har dere på "Åsene" vannrett nest nederst til venstre? HEIENE?
Gjest Synnøve Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 God søndag! Jeg står helt fast på DYR, helt nederst til høyre. Jeg har UN_D_NGO. Muligens skal første bokstav være Å, men det hjelper meg ikke. Dette dyret tror jeg må være en uhyre sjelden art...? :-) Ja.
Gjest Hanne Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Tror det kan bli UNGDINGO. Tuuuuuusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå