Gjest inger Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Kan noen si meg hva tonto er? (selvfølgelig ikke Hansens løsning). Jeg vet ikke hva ordet er
Gjest Egon Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hei Tonto var indianer og følgesvenn for Den Ensomme Rytter. Egon
Gjest inger Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Tusen takk Egon, det falt meg ikke inn at det var et navn...... nå løsnet en god del her
Gjest Randi Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Mangler midtre del av tonto, er det noen som kan hjelpe?
Gjest may Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Kan noen si meg hva tonto er? (selvfølgelig ikke Hansens løsning). Jeg vet ikke hva ordet er Hva du vet, Egon!!! Alltid imponert!
Gjest anita_m Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Mangler midtre del av tonto, er det noen som kan hjelpe? Hei Randi Det er nok yrket til "den ensomme rytter" som passer inn der Anita Innlegg redigert. (08-14-05 12:09)
Gjest anne Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hva du vet, Egon!!! Alltid imponert! Jeg ser alle ledetrådene til løsningen på tonto, men jeg står allikevel bom fast på midten av ordet. Hjelp!
Gjest sonja Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Tusen takk Egon, det falt meg ikke inn at det var et navn...... nå løsnet en god del her Jeg står fremdeles fast! Var den ensomme rytter maskebærer, og tonto hans assistent? i midten har jeg -owbo- ,hva i all verden blir det? håper desperat ! på hjelp. Hilsen Sonja.
Gjest anne Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Han var selvfølgelig taskebærercowboy... Fem minutter etter at jeg brøler hjelp løser det seg ofte. Hilsen Anne.
Gjest may Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Kan noen si meg hva tonto er? (selvfølgelig ikke Hansens løsning). Jeg vet ikke hva ordet er cowboy...
Gjest sonja Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Han var selvfølgelig taskebærercowboy... Fem minutter etter at jeg brøler hjelp løser det seg ofte. Hilsen Anne. Når jeg ser løsningen føler jeg msg temmelig dum! Tusen takk for all hjelp! Jeg lurer stadig på hvem den ensomme rytter er, hvilken bok? Høres ut som mannfolkbok! Sonja.
Gjest Inge Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Kan noen si meg hva tonto er? (selvfølgelig ikke Hansens løsning). Jeg vet ikke hva ordet er Løsningen er: Maskebærercowboyassistent
Gjest lin Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Når jeg ser løsningen føler jeg msg temmelig dum! Tusen takk for all hjelp! Jeg lurer stadig på hvem den ensomme rytter er, hvilken bok? Høres ut som mannfolkbok! Sonja. Hei Sonja Det er bøker av FRANK STRIKER. Tittel DEN ENSOMME RYTTER. Handler om den ensomme maskerte rytter og hans eneste venn halvblodsindianeren TONTO. Hilsen lin
Gjest sonja Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 cowboy... Hei Lin! Tusen takk for opplysningene1 Jeg hadde skrevet taskebærer, men skjønner nå at likevel blir maskebærer likevel,fikk rettet det i siste liten. Hilsen Sonja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå