Gjest jorhu Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Har bokstavene mynt-e--ttelsesinstitusjoner. Også første bokstav for kran. Er sikkert helt opplagt, men noen ganger sier det stopp. Resten er ferdig..
Gjest anita_m Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Kranen - Ikke tenk på sånne store kraner som jeg først gjorde..... Du har nok flere av løsningsordet i huset! Banken - Tenk på at banken eier pengene.... Løsner det nå? ;-) (Bokstavene ser riktige ut) Anita
Gjest _Kjell Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Har bokstavene mynt-e--ttelsesinstitusjoner. Også første bokstav for kran. Er sikkert helt opplagt, men noen ganger sier det stopp. Resten er ferdig.. Når det gjelder banken er vel to ord gyldige. Banken _buker_ jo også mynter. Vet ikke hva som er best.
Gjest Mette Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Har bokstavene mynt-e--ttelsesinstitusjoner. Også første bokstav for kran. Er sikkert helt opplagt, men noen ganger sier det stopp. Resten er ferdig.. Hei. Jeg får ikke til denne banken jeg :) Jeg har mynt mangler litt og så :ttelsesinstitusjoner. Hva skal være i midten der? Er det innsettelse, hva er i så fall priser, jeg har utmerkelser der :) Mette
Gjest Aina Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Har bokstavene mynt-e--ttelsesinstitusjoner. Også første bokstav for kran. Er sikkert helt opplagt, men noen ganger sier det stopp. Resten er ferdig.. Myntbesittelsesinstitusjoner!! Hurra, har stått fast der selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå