Gjest Rune Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Løsning slettet. Hei, når jeg ser reaksjonene, sletter jeg selvfølgelig hele løsningen. Jeg har definitivt ikke misforstått gledene ved å løse oppgaver, men det er helt tydelig at jeg har misforstått vitsen med dette forumet. Jeg trodde egentlig folk kom inn hit for å få vite løsningen, og derfor lagde jeg helt enkelt en fasit. Men dere står beinhardt på at løsningen skal komme krypende, gjerne i egen hjerne etter litt hjelp her i forumet, og etter en slik unison enighet er det bare å fjerne hele fasiten. Jeg kalte innlegget Løsning nr. 291 fordi det er akkurat det det er, og man kan jo la være å kikke når man skjønner hva som venter. La meg bare si at det ikke var meningen å ødelegge kryssordopplevelsen, og at fasiten var et godt ment tilbud til de som ville ha resterende ord i fanget (tydeligvis ikke så mange). Jeg er ikke ute etter kryssordbeef, så fra nå er ikke løsningsordene å finne i en så direkte form. Og så fortsetter vi å glede oss over Hansens nøtter. Med vennlig hilsen Rune Halseth Innlegg redigert. (06-19-05 13:57) Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/4728-l%C3%B8sning-nr-291/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sidsel Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det er greit med noen tips og forklaringer, men HELE løsninga ønsker jeg ikke lagt ut. Er det noen som er enig med meg?? Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/4728-l%C3%B8sning-nr-291/#findComment-17251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Johan Fr. Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Løsning slettet. Hei, når jeg ser reaksjonene, sletter jeg selvfølgelig hele løsningen. Jeg har definitivt ikke misforstått gledene ved å løse oppgaver, men det er helt tydelig at jeg har misforstått vitsen med dette forumet. Jeg trodde egentlig folk kom inn hit for å få vite løsningen, og derfor lagde jeg helt enkelt en fasit. Men dere står beinhardt på at løsningen skal komme krypende, gjerne i egen hjerne etter litt hjelp her i forumet, og etter en slik unison enighet er det bare å fjerne hele fasiten. Jeg kalte innlegget Løsning nr. 291 fordi det er akkurat det det er, og man kan jo la være å kikke når man skjønner hva som venter. La meg bare si at det ikke var meningen å ødelegge kryssordopplevelsen, og at fasiten var et godt ment tilbud til de som ville ha resterende ord i fanget (tydeligvis ikke så mange). Jeg er ikke ute etter kryssordbeef, så fra nå er ikke løsningsordene å finne i en så direkte form. Og så fortsetter vi å glede oss over Hansens nøtter. Med vennlig hilsen Rune Halseth Innlegg redigert. (06-19-05 13:57) Tror nok 16-åringen har misforstått litt av gledene ved å løse oppgaver. Har man faciten i fanget faller jo hele vitsen bort, men det er vel godt ment! Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/4728-l%C3%B8sning-nr-291/#findComment-17252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jens Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hei! Jeg er helt sikker på at denne 16 åringen var helt klar over hva han skrev. Det var nok ikke akkurat for å hjelpe tror jeg. Men det er jo opp til enhver, en kan jo bare slå av hele PC en, og ikke ergre seg over det. Men slike hele direkte løsninger skulle ikke vært tillatt å vise,da hele spenningen og moroa bortfaller. Det er i hvertfall min mening. jens Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/4728-l%C3%B8sning-nr-291/#findComment-17253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest randi Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Rune! Anbefaler at du sletter løsningen. Det er mange som ennå ikke har startet, og det er vel ingen som ønsker at andre skal gjøre jobben for seg. Hva er vitsen da? Det er kun enkelte ord vi ønsker hjelp til. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/4728-l%C3%B8sning-nr-291/#findComment-17254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ryanne Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Løsning slettet. Hei, når jeg ser reaksjonene, sletter jeg selvfølgelig hele løsningen. Jeg har definitivt ikke misforstått gledene ved å løse oppgaver, men det er helt tydelig at jeg har misforstått vitsen med dette forumet. Jeg trodde egentlig folk kom inn hit for å få vite løsningen, og derfor lagde jeg helt enkelt en fasit. Men dere står beinhardt på at løsningen skal komme krypende, gjerne i egen hjerne etter litt hjelp her i forumet, og etter en slik unison enighet er det bare å fjerne hele fasiten. Jeg kalte innlegget Løsning nr. 291 fordi det er akkurat det det er, og man kan jo la være å kikke når man skjønner hva som venter. La meg bare si at det ikke var meningen å ødelegge kryssordopplevelsen, og at fasiten var et godt ment tilbud til de som ville ha resterende ord i fanget (tydeligvis ikke så mange). Jeg er ikke ute etter kryssordbeef, så fra nå er ikke løsningsordene å finne i en så direkte form. Og så fortsetter vi å glede oss over Hansens nøtter. Med vennlig hilsen Rune Halseth Innlegg redigert. (06-19-05 13:57) Det er jo bare å la være å gå inn på diskusjonsforumet, men hele vitsen med det er jo å få hjelp til noen bokstaver og komme seg videre, evt. få vite det man har lurt seg grønn på. Bare dumt å diskutere hele greia også selvsagt, for det er jo bare å la være å kikke på løsningen til Rune, men... Dumme greier. Du har misforstått, Rune. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/4728-l%C3%B8sning-nr-291/#findComment-17255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kristine Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Løsning slettet. Hei, når jeg ser reaksjonene, sletter jeg selvfølgelig hele løsningen. Jeg har definitivt ikke misforstått gledene ved å løse oppgaver, men det er helt tydelig at jeg har misforstått vitsen med dette forumet. Jeg trodde egentlig folk kom inn hit for å få vite løsningen, og derfor lagde jeg helt enkelt en fasit. Men dere står beinhardt på at løsningen skal komme krypende, gjerne i egen hjerne etter litt hjelp her i forumet, og etter en slik unison enighet er det bare å fjerne hele fasiten. Jeg kalte innlegget Løsning nr. 291 fordi det er akkurat det det er, og man kan jo la være å kikke når man skjønner hva som venter. La meg bare si at det ikke var meningen å ødelegge kryssordopplevelsen, og at fasiten var et godt ment tilbud til de som ville ha resterende ord i fanget (tydeligvis ikke så mange). Jeg er ikke ute etter kryssordbeef, så fra nå er ikke løsningsordene å finne i en så direkte form. Og så fortsetter vi å glede oss over Hansens nøtter. Med vennlig hilsen Rune Halseth Innlegg redigert. (06-19-05 13:57) Dette tror jeg ikke er gjort med god hensikt, men for å ødelegge for oss andre. Det er jo ikke slik et diskusjonsforum skal være. Forferdelig dumt, men man kan jo bare la være å se. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/4728-l%C3%B8sning-nr-291/#findComment-17256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anita_m Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Løsning slettet. Hei, når jeg ser reaksjonene, sletter jeg selvfølgelig hele løsningen. Jeg har definitivt ikke misforstått gledene ved å løse oppgaver, men det er helt tydelig at jeg har misforstått vitsen med dette forumet. Jeg trodde egentlig folk kom inn hit for å få vite løsningen, og derfor lagde jeg helt enkelt en fasit. Men dere står beinhardt på at løsningen skal komme krypende, gjerne i egen hjerne etter litt hjelp her i forumet, og etter en slik unison enighet er det bare å fjerne hele fasiten. Jeg kalte innlegget Løsning nr. 291 fordi det er akkurat det det er, og man kan jo la være å kikke når man skjønner hva som venter. La meg bare si at det ikke var meningen å ødelegge kryssordopplevelsen, og at fasiten var et godt ment tilbud til de som ville ha resterende ord i fanget (tydeligvis ikke så mange). Jeg er ikke ute etter kryssordbeef, så fra nå er ikke løsningsordene å finne i en så direkte form. Og så fortsetter vi å glede oss over Hansens nøtter. Med vennlig hilsen Rune Halseth Innlegg redigert. (06-19-05 13:57) Neimen........Uten noe tull med hint og pjatt?? Det er vel det jeg synes er nesten hele sjarmen med dette forumet! Tror de fleste som løser kryssord elsker å vri hjernene sine litt ekstra for å få et kryssord i boks jeg. En skal ha noe å strekke seg etter uten å vite at fasiten ligger ute, derfor løser jeg også sjelden kryssordene med ferdige fasiter i kryssordbladene. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/4728-l%C3%B8sning-nr-291/#findComment-17257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bård Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Løsning slettet. Hei, når jeg ser reaksjonene, sletter jeg selvfølgelig hele løsningen. Jeg har definitivt ikke misforstått gledene ved å løse oppgaver, men det er helt tydelig at jeg har misforstått vitsen med dette forumet. Jeg trodde egentlig folk kom inn hit for å få vite løsningen, og derfor lagde jeg helt enkelt en fasit. Men dere står beinhardt på at løsningen skal komme krypende, gjerne i egen hjerne etter litt hjelp her i forumet, og etter en slik unison enighet er det bare å fjerne hele fasiten. Jeg kalte innlegget Løsning nr. 291 fordi det er akkurat det det er, og man kan jo la være å kikke når man skjønner hva som venter. La meg bare si at det ikke var meningen å ødelegge kryssordopplevelsen, og at fasiten var et godt ment tilbud til de som ville ha resterende ord i fanget (tydeligvis ikke så mange). Jeg er ikke ute etter kryssordbeef, så fra nå er ikke løsningsordene å finne i en så direkte form. Og så fortsetter vi å glede oss over Hansens nøtter. Med vennlig hilsen Rune Halseth Innlegg redigert. (06-19-05 13:57) Det var da faen så surmagede reaksjoner da? Gutten mente jo bare å være hjelpsom, ok at han misforsto men når enkelte antyder at han la ut løsninger for å kødde til for andre blir det for dumt! Den/de som kom med anklage bør be ham om unnskyldning! Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/4728-l%C3%B8sning-nr-291/#findComment-17267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jens Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei Bård! Jeg hadde et innlegg i denne saken her. Det skulle også være lov til å si hva enn mener (uten å være surmaget) En må kunne tåle å høre hva andre mener også. Men skulle jeg ha støtt eller fornærmet en eller flere her, så ber jeg så meget om unnskyldning. Det var ikke meningen min å såre hverken Rune eller andre med innlegget mitt. Jeg tror også at Rune forstår dette. m.v.h. Jens Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/4728-l%C3%B8sning-nr-291/#findComment-17268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå