Gjest svanhildur Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Fy skam, Dagbladet! Kryssordet i dag er det samme som vi lastet ned fra internett for 2 uker siden, under streiken. Dette til underretning til dere som ennå ikke har tatt turen ut for å kjøpe Dagbladet. Svanhild.
Gjest Bjørn Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Kanskje noen kan svare meg på hva øy blir (loddrett, n.h.hjørne? Har: VO*MSI Hadde ikke tilgang til nettet under streiken, var på Røst, et fantastisk arkipelag. Hilsen Bjørn
Gjest ryanne Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 - skrev (På 29.5.2004 den 9.53): Fy skam, Dagbladet! Kryssordet i dag er det samme som vi lastet ned fra internett for 2 uker siden, under streiken. Dette til underretning til dere som ennå ikke har tatt turen ut for å kjøpe Dagbladet. Svanhild. Det er det verste bedrageri jeg har vært utsatt for i hele mitt liv. Jeg som farta rundt vil venner med utskrift for å redde helga for dem for 2 uker siden. Nå har jeg ødelagt denne for dem isteden! Herregud! Det er nesten så jeg bestemmer meg for aldri mer å bruke 15 kr på dagbladet, men det blir jo bare tull, for jeg må jo ha kryssordet til neste lørdag også. Men jeg får ikke gitt uttrykk for hvilken nedtur det var. Hilsen Anne.
Gjest ryanne Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Jeg sløser med penger i øst og vest, men detta blei et prinsipp for meg. På mandag kontakter jeg dagbladet og ber om å få tilbake 30 kr. 15 for kryssord for 2 uker siden og 15 for ikkeno' for 1 uke siden (på nettet). Jeg er rasende!!
Gjest ryanne Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Jeg har i det minste skrevet klagebrev til Dagbladet nå. Jeg tror de rett og slett bare har 'slengt med' magasinet fra for 2 uker siden. Jeg synes jeg kjenner igjen forsiden fra da jeg var inne på nettet. Snyteri. Men nå rister jeg det av meg. Irritasjonen plager jo bare meg selv!
Gjest svanhildur Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 - skrev (På 29.5.2004 den 9.53): Fy skam, Dagbladet! Kryssordet i dag er det samme som vi lastet ned fra internett for 2 uker siden, under streiken. Dette til underretning til dere som ennå ikke har tatt turen ut for å kjøpe Dagbladet. Svanhild. Ja, vi bør vel markere styrke overfor Dagbladet og be om refusjon av 30 kr. Tross alt vet jeg at veldig mange kjøper lørdags-Dagblad kun pga kryssord. Vi får sende mail til dem, så vi slipper å få telefonutgifter også. Svanhild.
Gjest Bjørn Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 - skrev (På 29.5.2004 den 9.53): Fy skam, Dagbladet! Kryssordet i dag er det samme som vi lastet ned fra internett for 2 uker siden, under streiken. Dette til underretning til dere som ennå ikke har tatt turen ut for å kjøpe Dagbladet. Svanhild. Takk, Egon!
Gjest ryanne Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 - skrev (På 29.5.2004 den 20.38): Ja, vi bør vel markere styrke overfor Dagbladet og be om refusjon av 30 kr. Tross alt vet jeg at veldig mange kjøper lørdags-Dagblad kun pga kryssord. Vi får sende mail til dem, så vi slipper å få telefonutgifter også. Svanhild. Ja, Svanhild, min mail er sendt. Send du også, så kan de i hvert fall se at folk er våkne. Lykke til neste lørdag. Hilsen Anne
Gjest Egon Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Hei Anne Klagen din fører neppe fram. Da jeg startet på oppgaven igår var jeg veldig imponert over meg selv hvor lett dette gikk. Oppdaget ikke at dette har jeg løst før, før jeg kom til isbrytersesongen. Som plaster på såret har jeg vært ute og kjøpt søndagsutgaven, det hender vår felles venn RH serverer ett og annet gullkorn også her. Fortsatt god pinse. Hilsen Egon
Gjest ryanne Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 - skrev (På 30.5.2004 den 10.07): Ja, Svanhild, min mail er sendt. Send du også, så kan de i hvert fall se at folk er våkne. Lykke til neste lørdag. Hilsen Anne Hei Egon. Nei, jeg tror heller ikke at klagen min fører fram, har roet meg ned også nå. Det var bare så innmari ergerlig. Jeg fatta heller ikke med det samme at jeg hadde gjetta oppgaven før. Jeg så det først da jeg kom til stikkordet talesky og tenkte: Hva var nå det igjen, det har han (RH) brukt før. Og da kasta jeg blikket opp i venstre hjørne og så telling - og pling! Da skjønte jeg lunta. Men som sagt, jeg har roa meg ned og kommer ikke til å ringe Dagbladet, men jeg har sendt sinnamailen. De kan jo få VITE at vi følger med. Og at vi ellers setter pris på Magasinet, ikke sant? Det VAR jo sleipt, da! Ha det!! Hilsen Anne.
Gjest ryanne Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 - skrev (På 29.5.2004 den 11.45): VORMSI Men: Det lønner seg visst å sutre litt, jeg fikk meget overraskende hjelp fra en av de andre 'spørre-svarerne' her. Takk til CS.
Gjest Bård Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 - skrev (På 29.5.2004 den 9.53): Fy skam, Dagbladet! Kryssordet i dag er det samme som vi lastet ned fra internett for 2 uker siden, under streiken. Dette til underretning til dere som ennå ikke har tatt turen ut for å kjøpe Dagbladet. Svanhild. Jepp. enig som faen!!! Ringte Dagbladet forrige helg og traff en Helge Øgrim som påsto at det måtte ha vært en glipp at Magasinet var tilgjengelig på nett helg 2 under streiken, han ante det faktisk ikke!!!!! Er det mulig??? Kjempenedtur å finne helgens 'magasin' der de burde vite at vi har lest/løst det for 2 uker siden, gjett om vi ska sende mange miler!!!!
Gjest Odd M Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 - skrev (På 29.5.2004 den 9.53): Fy skam, Dagbladet! Kryssordet i dag er det samme som vi lastet ned fra internett for 2 uker siden, under streiken. Dette til underretning til dere som ennå ikke har tatt turen ut for å kjøpe Dagbladet. Svanhild. Liten respekt for oss kryssordløsere, en ¨tabbe til og det er slutt med Dagbladet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå