Gjest ryanne Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Så er det altså et faktum: Lørdag uten dagbladkryssord. Men ha en god helg alle sammen hvis dere finner på å kikke her. Hilsen Anne.
Gjest kari H Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Så er det altså et faktum: Lørdag uten dagbladkryssord. Men ha en god helg alle sammen hvis dere finner på å kikke her. Hilsen Anne. Melder meg inn i " De tristes forening". Har fått rusket opp litt i hagen.Det er jo bra. Gleder meg til vi kan ta fatt igjen. Herr Hansen har så men funnet ut noe som bergtar mange av oss!
Gjest Olav Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Så er det altså et faktum: Lørdag uten dagbladkryssord. Men ha en god helg alle sammen hvis dere finner på å kikke her. Hilsen Anne. Savner de kronglete ordene jeg også. Til deg Svanhild; dersom du ringer til Dagbladet.no, 22310557, vil de prøve å gi deg de 15 kronene i retur, så kan du spare dem til kryssordet er tilbake. Mager trøst selvsagt. Jeg våger å påstå at kryssordet til Hansen er det eneste kryssordet i verden som noen er villig til å betale kr 15,-/stk for å ha gleden av å løse. times will come...... God helg åkke som er. Kryssordhilsen fra Olav
Gjest ryanne Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Enig, 15 kroner bortkastet, ja. Svanhild. Hei alle sammen. Jeg spanderte også 15 kr, men siden jeg aldri blir rik allikevel, det er det fullstendig likegyldig for meg. Det har vært en snål lørdag uten kryssordoppgaven til herr Hansen, men nå er den over og nesten lørdag er det jo i boks igjen. Jeg slutta å røyke for 3 måneder siden, og jeg må si at det var lettere enn denne lørdagen uten kryssord har vært. (Litt satt på spissen). Har tusenvis av andre kryssordoppgaver i ukebladene som ligger her og flyter, men det er ikke det samme, vet dere. Vi tastes vel? Hilsen Anne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå