Gjest Bård Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Sukk & stønn, hva skal vi gjøre til helgen da? Pga streiken kommer ikke vårt kjære magasin med kryssordet ut. Lurer bare på om det vil være mulig å hente det ned elektronisk fra nettet, problemet da er jo at hvis det skal skrives ut får vi det jo bare i A4-format, har noen forslag til løsning?
Gjest oleiacob Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Hei Bård. Du finner frem dine gamle kryssord som du har lagret bak i bokhylla, til venstre for kakkelovnen, under stabelen med flax loddene fra VG kryssordene. Så må du gjøre to viktige grep: - viske ut alle ord - tømme hjernen og begynner så på nytt.... Forøvrig har jeg ingen andre gode forslag bortsett fra å komme seg ut i friluft og nyte vårværet. Ole Iacob
Gjest ryanne Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Sukk & stønn, hva skal vi gjøre til helgen da? Pga streiken kommer ikke vårt kjære magasin med kryssordet ut. Lurer bare på om det vil være mulig å hente det ned elektronisk fra nettet, problemet da er jo at hvis det skal skrives ut får vi det jo bare i A4-format, har noen forslag til løsning? Vil bare si at HVIS magasiner kan hentes på nettet og du skriver ut kryssordoppgaven i A4 er det helt greit. Jeg har gjort det et par ganger etter å ha vært bortreist hele helgen. Det går helt greit å se stikkord og løse oppgaven i printet A4-format. Men om det kommer, tja det vet ikke jeg... Ellers overlever vi vel. God helg!
Gjest Bård Ansteinsson Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Hei Bård. Du finner frem dine gamle kryssord som du har lagret bak i bokhylla, til venstre for kakkelovnen, under stabelen med flax loddene fra VG kryssordene. Så må du gjøre to viktige grep: - viske ut alle ord - tømme hjernen og begynner så på nytt.... Forøvrig har jeg ingen andre gode forslag bortsett fra å komme seg ut i friluft og nyte vårværet. Ole Iacob Takk for fantasifulle forslag (særlig Ole Iacob *lerogler*) Ellers hadde ryanne veldig rett, ikke noe problem å løse A4 utgavn, lastet fila ned og skrev ut 4 stk, en til hver av oss, og en til hver av mine foreldre som gladelig tok seg en times kjøretur for å få sine kopier!!!
Gjest ryanne Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Hei Bård! Flott, ikke sant? Jeg skrev også ut flere og tok meg en tur til dem jeg kjenner som er avhengige hver lørdag - skal si de ble glade! Dagbladkryssordoppgaven har nesten blitt som et narkotikum for meg. Ingen lørdag uten! Jeg har klart å hekte mange venner også. Lykke til neste lørdag. Hilsen Anne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå