Gjest May Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Jeg har ENOL-ENS på veltalenhet. Kan umulig så være så veltalende selv - er blank. På provins får jeg TETRARKAT. Fant noe på det på web, men hva/hvor er dette? Spent på svar!!! Det er alltid noen som kan.
Gjest Bjarne Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Hei, May Veltalenhet må vel være ELOKVENS, som betyr ar du i såfall må forandre noen bokstaver. TETRARK (vasallfyrste) er egentlig en som "hersker over en fjerdedel av et område", som igjen kalles TETRARKAT - og som igjen vel må kunne sies å være en provins. (Mindre område under romersk overhøyhet.) Lykke til videre og God Påske - hilsen Bjarne
Gjest May Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Jeg har ENOL-ENS på veltalenhet. Kan umulig så være så veltalende selv - er blank. På provins får jeg TETRARKAT. Fant noe på det på web, men hva/hvor er dette? Spent på svar!!! Det er alltid noen som kan. Tenkte jeg det ikke - at noe galt var i orden. Så hva er medial, da? Bare for å lære.... (hvis ikke det er feil og!)
Gjest thorb Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 medio april = midt i april, medial må vel være noe som ligger i midten. Jeg har forøvrig alltid brukt medial om noe som angår media
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå