Gjest Bjørn Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Plagiat: I*ERAN. Finner ikke ut av dette. Iterant er jo en som gjør/tar ting på nytt? Finner ikke ITERAN i Tanum. Kan jo ha noe feil i de lodrette, men er nesten sikker på at de er korrekte. Noen som kan hjelpe? Bjørn
Gjest Egon Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Hei Bjørn Jeg tror IDERAN må bli det riktige. Skipsfork. må bli DS Hilsen Egon
Gjest Bjørn Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Hei Egon. Takk skal du ha, men jeg klarer ikke å finne IDERAN i noen av de oppsl.verkene jeg har. Hvor kan jeg finne ordet? S.fork. er sikkert riktig. Hilsen Bjørn
Gjest Egon Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Hei igjen Ikke jeg heller. Men hvis jeg knabber ideen din må det vel kunne kalles for et IDERAN? Hilsen Egon
Gjest Egon Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Mitt innlegg ovenfor kan kanskje virke noe uklart og kanskje litt flåsete. Skal prøve å forklare hva jeg mener. Et plagiat kan bety det samme som tyveri. En ide kan jo være så mangt oppfinnelse, skisse,forslag osv. Blir noeav dette plagiert, kan det kanskje kalles et "ideran". I likhet med mange andre ord RH konstruerer står neppe "ideran" i noen ordbok, men fant det allikevel å være dekkende.
Gjest Bjørn Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Plagiat: I*ERAN. Finner ikke ut av dette. Iterant er jo en som gjør/tar ting på nytt? Finner ikke ITERAN i Tanum. Kan jo ha noe feil i de lodrette, men er nesten sikker på at de er korrekte. Noen som kan hjelpe? Bjørn Hei Egon! Den satt ett nytt lys på ordet: Selvfølgelig, ved å forandre trykket på ordet er løsningen klar! Takker! Bjørn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå