Gjest Bjørn Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Stoff: *E*LON? Noen som kan hjelpe med siste uløste ordet i dagens? Bjørn
Gjest Bjørn Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Hei Bente Takker, men Hansen må ha gjort en feil under snekringen av dagens, hvis begge ordene passer, siden det SKAL være bare ett løsningsord. Noen meninger om temaet? Bjørn
Gjest Per Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Det gjelder flere steder: SELOT / ZELOT VIDT / SIDT (kanskje) ARAKNOLOG blir det nok uansett stikkord...
Gjest Bjørn Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Z-Selot har jeg sett stavet på begge måtene. Hansen er passe SLØV! Har sendt ham noen ord, hvor jeg har påpekt direkte feil i kryssordet, men han har aldri nedverdiget seg til å svare. Forresesten, vidt er d.s.s. bredt. Sidt er det d.s.s. langt, så de kan man ikke forveksle. Enig? Bjørn
Gjest May Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Stoff: *E*LON? Noen som kan hjelpe med siste uløste ordet i dagens? Bjørn Vidt kan også settes inn i stedet for langt; Nå går det for langt/vidt. Så da er det to løsningsord der og.
Gjest Bård Ansteinsson Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Det gjelder flere steder: SELOT / ZELOT VIDT / SIDT (kanskje) ARAKNOLOG blir det nok uansett stikkord... Greit nok at det kan hete både selot og zelot, men vidt og sidt er to ulike ting, sidt går på lengde, vidt på bredde
Gjest Rolf Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Hei Bente Takker, men Hansen må ha gjort en feil under snekringen av dagens, hvis begge ordene passer, siden det SKAL være bare ett løsningsord. Noen meninger om temaet? Bjørn Teflon er egentlig et plastprodukt, vet fra tidligere at Hansen aldri har benyttet kodeord stoff til noe annet enn tøyer, så perlon er vel det riktige løsningsordet- tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå