Gjest Bjørn Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Står dønn fast på STØTTE:*u**a*n Noen som vet? Bjørn
Gjest Elisabeth Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Jeg har SUBSIDIE der. Hva er HVITE,POET og MUSIKKMAKERINDEKS? Jeg har noen bokstaver, men kommer ikke videre. Ellers er oppgaven løst.
Gjest Bjørn Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 På poet fikk jeg ODEPAPPA, indeks:KOMPONISTLISTE, på hvite har jeg: EUROP*DE. Kan idrett bli FOOTBALL? Det er riktignok en amerikansk idrett, men...... Bjørn
Gjest Egon Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 På poet fikk jeg ODEPAPPA, indeks:KOMPONISTLISTE, på hvite har jeg: EUROP*DE. Kan idrett bli FOOTBALL? Det er riktignok en amerikansk idrett, men...... Bjørn Tror HVITE blir EUROPIDE (avleggs og upresis fellesbetegnelse på europeisk rase) Egon
Gjest jorun Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Står dønn fast på STØTTE:*u**a*n Noen som vet? Bjørn står totalt fast med høvedsmennene. Kan noen hjelpe meg.
Gjest jorun Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Takk for hjelpen. Da er det gjort for denne uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå