Gjest anne Skrevet 30. august 2003 Skrevet 30. august 2003 Jeg tror jeg blir tullete. Tre bokstaver igjen i hele kryssordet - og selvsagt: Oktoberrevolusjons-o--figur. Egon eller en av dere andre, er dere der????
Gjest anne Skrevet 30. august 2003 Skrevet 30. august 2003 - skrev (På 30.8.2003 den 17.29): Jeg tror jeg blir tullete. Tre bokstaver igjen i hele kryssordet - og selvsagt: Oktoberrevolusjons-o--figur. Egon eller en av dere andre, er dere der???? Ja, sikkert, takk skal du ha!
Gjest sidsel Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 - skrev (På 30.8.2003 den 17.29): Jeg tror jeg blir tullete. Tre bokstaver igjen i hele kryssordet - og selvsagt: Oktoberrevolusjons-o--figur. Egon eller en av dere andre, er dere der???? Det blir frontfigur
Gjest anne Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 Det tror jeg ikke, for det passer ikke med bokstavene. I hvert fall ikke ut fra det jeg har på de tilhørende ordene vannrett.
Gjest May Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 - skrev (På 30.8.2003 den 17.29): Jeg tror jeg blir tullete. Tre bokstaver igjen i hele kryssordet - og selvsagt: Oktoberrevolusjons-o--figur. Egon eller en av dere andre, er dere der???? Jeg har toppsfigur......
Gjest anne Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Interessant, men jeg tror det i så fall måtte ha hett toppfigur, og det passer ikke, så jeg holder meg til ...hovedfigur. D'en ser jo riktig ut også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå