Gjest inger Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Jeg har fåtttil førstedelavordetsomblir:STRENGEINSTRUMENTBÅ----REREN!! Dette blir så uforståelig på grunn av de vannrette ordene Boplass=BY og Kollen=ÅSEN (eller KUEN), Da blir nemlig loddrett by umuligheten PYS_. På loddrett plagg har jeg PALESTINASKJERF. Da får jeg umuligheten stirre=GK__E. Det betyr vel at jeg har stirret meg blind på denne kryssorden!!
Gjest Willy Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Du kunne jo prøve med "stremgeinstrumenthåndtereren" mvh Willy
Gjest Willy Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Jeg har fåtttil førstedelavordetsomblir:STRENGEINSTRUMENTBÅ----REREN!! Dette blir så uforståelig på grunn av de vannrette ordene Boplass=BY og Kollen=ÅSEN (eller KUEN), Da blir nemlig loddrett by umuligheten PYS_. På loddrett plagg har jeg PALESTINASKJERF. Da får jeg umuligheten stirre=GK__E. Det betyr vel at jeg har stirret meg blind på denne kryssorden!! Det skal selvsagt være "strenge--- " osv. Beklager skrivefeilen. Glane blir nok skule, tror jeg mvh Willy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå