Gjest Arnfinn Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 28 vannrett, hva i all verden er humø for noe, og hva blir svaret? _u_e 31 loddrett, oppdager, hva blir det? Det alt som er tilbake, så fint med hjelp
Gjest Arnfinn Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 To minutter etter jeg sende inn ovenstående ser jeg jo at oppdager blir så enkelt som detektiv, men "humø" er fortsatt et mysterium.
Gjest Helge l Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 28 vannrett, hva i all verden er humø for noe, og hva blir svaret? _u_e 31 loddrett, oppdager, hva blir det? Det alt som er tilbake, så fint med hjelp Hei, det er en trykkleif her, løsningsordet blir :lune da spørsmålet sikkert skulle være: humør.
Gjest Arnfinn Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Hei, jeg sier takk for det. Jeg tør vanligvis ikke ty til at det er tyrkleifer ute og går, selv om det bare er et par uker siden Aftenposten hadde en tilsvarende (maler/maleri). Men da ordet humø er umulig å oppdrive, har nok du helt rett.
Gjest jan Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 28 vannrett, hva i all verden er humø for noe, og hva blir svaret? _u_e 31 loddrett, oppdager, hva blir det? Det alt som er tilbake, så fint med hjelp Ordet er muld Trenger hjelp til 10 vannrett i klassikern tredje runde.Har du et godt forslag? Mvh JVG
Gjest Arnfinn Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 10 vannrett er diskutert grundig i andre innlegg (fasit). Meldingsoversikt --> nm3 Muld er nok ikke rett, jfr. innleggene ovenfor. mvh arnfinn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå