Gjest tommy Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Jeg prøver nå å få hjelp til øy på 3 bokstaver O-E og by på 5 bokstaver ASI-E. Dessuten finner jeg ikke europeeren AR-ENEREN. Er det noe som vil hjelpe meg? Ellers er jeg ferdig med resten hvis noen trenger hjelp: TAKK!
Gjest Jorunn Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Øy kan bli one, europeeren kan kanskje bli armeneren. Har ikke begynt på kryssordet enda, så jeg vet ikke om det passer.
Gjest anne Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 - skrev (På 2.2.2003 den 11.11): Jeg prøver nå å få hjelp til øy på 3 bokstaver O-E og by på 5 bokstaver ASI-E. Dessuten finner jeg ikke europeeren AR-ENEREN. Er det noe som vil hjelpe meg? Ellers er jeg ferdig med resten hvis noen trenger hjelp: TAKK! Det jorunn sier er nok riktig.
Gjest kryssordjenta Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 - skrev (På 2.2.2003 den 11.11): Jeg prøver nå å få hjelp til øy på 3 bokstaver O-E og by på 5 bokstaver ASI-E. Dessuten finner jeg ikke europeeren AR-ENEREN. Er det noe som vil hjelpe meg? Ellers er jeg ferdig med resten hvis noen trenger hjelp: TAKK! Hei! Øy på 3 bokstaver bli ONE, europeeren blir ARMENEREN, og by blir ASINE. Hilsen Kryssordjenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå