Gjest tommy Skrevet 26. januar 2003 Skrevet 26. januar 2003 Kan gassen bli etenet? og kan musiker kan det bli Skern? Jeg mangler også en bokstav på poengteres, har ?raseres.
Gjest Britt Unni Skrevet 26. januar 2003 Skrevet 26. januar 2003 Etenet er riktig, musiker blir Stern og det skal være fraseres. Er egentlig ferdig med oppgaven, men er litt i tvil om OSKORREIA eller OSKORREIE, finner ikke denne stavemåten i noen av mine oppslagsverk! BUM
Gjest tommy Skrevet 26. januar 2003 Skrevet 26. januar 2003 Her har jeg fått OSKORREIA på norrøn horde.
Gjest tommy Skrevet 26. januar 2003 Skrevet 26. januar 2003 Etenet er riktig, musiker blir Stern og det skal være fraseres. Er egentlig ferdig med oppgaven, men er litt i tvil om OSKORREIA eller OSKORREIE, finner ikke denne stavemåten i noen av mine oppslagsverk! BUM Jeg finner ikke BUSTE på fôr, kan dette bli noe annet? Det må jo bli slik hvis musiker blir Stern.
Gjest kryssordjenta Skrevet 26. januar 2003 Skrevet 26. januar 2003 Kan gassen bli etenet? og kan musiker kan det bli Skern? Jeg mangler også en bokstav på poengteres, har ?raseres. Vet ikke om det blir SUSTE eller BUSTE, men musiker blir STERN. Men jeg har litt vanskeligheter med POLITIKER, for det skal vel egentlig bli LENIN? Hvis GASSEN blir ETERET, så blir jo POLITIKER LERIN, og det får jeg ikke til å stemme. Er det noen som har et forslag?
Gjest ingerhelen Skrevet 26. januar 2003 Skrevet 26. januar 2003 Kan gassen bli etenet? og kan musiker kan det bli Skern? Jeg mangler også en bokstav på poengteres, har ?raseres. han BUSTE avgårde = for avgårde
Gjest tommy Skrevet 26. januar 2003 Skrevet 26. januar 2003 Jeg finner ikke BUSTE på fôr, kan dette bli noe annet? Det må jo bli slik hvis musiker blir Stern. Det blit Lenin og etenet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå