Gjest inger Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Og det er ikke bare korini-frukten som er rart denne gangen!!! Geburtsdag skrives geburtsdag,men ikke hos rolf Hansen!! Han tar seg den friheten å skrive den GEBURSDAG!! iNGER
Gjest oleiacob Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Vel.... Det er jo litt tolking. Gebursdag kan vel også brukes, men på gammelmåten er det riktig som du skriver, med t. Jeg synes det er verre at han klarer å bruke HVALER som flertallord (KNØLHVALER). Jeg har da alltid lært at HVAL er en-og flertallsord. Og... han fikk jo litt kjeft en gang for ordet EESTI (Estisk for ESLAND) og lovet dyrt og hellig at utenlandske ord skulle utelates. Men så i denne har han falt for fristelsen igjen, OILSKIN. Det er da ikke et norsk ord slik jeg kjenner det. Men nå er jo engang dette er litt friere kryssord enn vi kanskje er vant med fra Hjemmet o.l. Hilsen Ole Iacob - Kristiansand
Gjest inger Skrevet 19. mai 2002 Skrevet 19. mai 2002 Og det er ikke bare korini-frukten som er rart denne gangen!!! Geburtsdag skrives geburtsdag,men ikke hos rolf Hansen!! Han tar seg den friheten å skrive den GEBURSDAG!! iNGER Oilskin er dessverre begynt å gli inn i hverdagen i våre klesbutikker, så den kan jeg forstå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå