Gå til innhold

Nytt kryssordleksikon, tilbakemelding

Anbefalte innlegg

Jeg savner det å kunne hoppe til 'antall bokstaver' på en enkel måte ved hjelp av tabulatortasten på tastaturet. Før var det 3 "hopp" med tabulatortasten, men nå er det 11 "hopp", og det gjør at det blir enklere å bruke musa. Samtidig har man allerede hendene på tastaturet etter å ha skrevet inn søkeordet, og da er det tungvint å måtte flytte hånden til musa for å flytte markøren.

Med tanke på "musearm" er det en fordel at tastaturet kan brukes mest mulig!

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/3772-nytt-kryssordleksikon-tilbakemelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Norsk Kryssordleksikon

Hei

Jeg skal snakke med min programmerer silk at du automatisk etter å ha trykt søk kan skrive inn antall bokstaver. Da slipper du å bruke tabulatortatsen.

Den gamle metoden med antall bokser i "søk i svarord" skal også bli tilgjengelig.

Morten

Jeg savner det å kunne hoppe til 'antall bokstaver' på en enkel måte ved hjelp av tabulatortasten på tastaturet. Før var det 3 "hopp" med tabulatortasten, men nå er det 11 "hopp", og det gjør at det blir enklere å bruke musa. Samtidig har man allerede hendene på tastaturet etter å ha skrevet inn søkeordet, og da er det tungvint å måtte flytte hånden til musa for å flytte markøren.

Med tanke på "musearm" er det en fordel at tastaturet kan brukes mest mulig!

Flott, Morten.

Utmerket at vi får boksene i "søk med svarord" tilbake. Det var virkelig en god melding. Det samme gjelder at vi automatisk kan skrive inn bokstaver.

marion

Gjest Norsk Kryssordleksikon

Hei

1. Ved søk i spørreord kan du nå automatisk skrive inn antall bokstaver.

2. Du kan nå velge om du vil bruke bokser ved søk i svarord. Etter du har merket "søk i svarord" skriver du komma og et tall som indikerer antall bokstaver i svarordet. Skriver du ,10 får du opp 10 bokser hvor du kan legge inn kjente bokstaver.

Hei

Jeg skal snakke med min programmerer silk at du automatisk etter å ha trykt søk kan skrive inn antall bokstaver. Da slipper du å bruke tabulatortatsen.

Den gamle metoden med antall bokser i "søk i svarord" skal også bli tilgjengelig.

Morten

Tusen takk, dette var en utmerket løsning! Mye bedre enn før, nå trenger man ikke huske antall anslag med tabulatortasten engang! :o)

Jeg er ellers klar over dette med , og x antall bokstaver, men det hender jo at man innbiller seg at det er så få ord å velge mellom at man ikke trenger å oppgi antall bokstaver.

Igjen, tusen takk for en ypperlig løsning!

• 2 uker senere...

Annonse

Dette ble kanskje litt uklart, da jeg klikket på ett av ordene under søk i svarord, fikk jeg enmengde betydninger av ordet, men ikke hvor mange betydninger ordet kunne ha. Kunne vært greit å vite om det var noen få eller flere hundre. Det er kanskje umulig for den sagt skyld ? Mener ikke å være kravstor, men stiller spørsmålet av nysgjerrighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...