Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle kryssordløsere.

Nå har jeg lest en lang rekke innlegg under "headingen" Nøtta 23.Hva disse har med selve oppgaven å gjøre skjønner ikke jeg.-Kryssord er for mange en hobby som noen har "rendyrket" til det ekstreme og andre sliter p.g.a.oppslagsverk eller mangel på slike.NKL`s leksikon har kanskje overtruffet alles forventning.Selv har jeg lært "veldig" mye på denne siden og har hatt det artig med ordutveksling og tilbakemeldinger om hvordan man kan komme frem til løsninger.Det må være hensikten med denne siden.Jeg svarer kanskje internt på flere spørsmål via nett eller telefon enn det redaksjonen gjør.Hvorfor blir så mange "skremt" bort fra siden?Jeg kunne nevnt navn i fleng.-Angående ordbruk mener jeg bestemt at det burde ligge på et "høflig" nivå og ikke som det som "onkel" bruker.-Alle oppgavene er løsbare,men bruk den regelen jeg har henvist til.Gi hjelp,men ikke direkte løsningsord.-Få tilbake humøret og bygg videre på det Morten har startet opp.-Ha en fortsatt god kryssord-sommer.-Her er vi alle vinnere,hvis den gode gamle tonen kunne komme tilbake.

Dag.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/3736-debatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ditt ordbruk er provoserende og kvalmende, og det er typisk for deg å gå bak ryggen til andre for å sverte dem med skittprat. i et tidligere innlegg skriver "kompisen" din "Svein" følgende:" Foreslår en ny link på NKL-siden - "onkel" odd løser Mestern og Nøtta for deg".

kom ikke å snakk om "høflig" ordbruk, det finnes knapt noe simplere enn å gå bak andres rygg.

dersom du har en beskjed til meg, finner du navnet over. jeg aksepterer verken hets eller mobbing fra deg !

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/3736-debatt/#findComment-13966
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...