Gjest sedaf Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Som ganske fersk kryssordløser har jeg kikket på innleggene på forumsidene, og jeg forstår det slik at de mer erfarne kryssordentusiaster ikke er helt fornøyd med nettleksikonet og at løsningsord blir lagt ut slik at det er for lett å løse kryssordoppgavene. Jeg har motsatt erfaring, tvert i mot er det en haug ord jeg ikke finner svar på og derfor må gå til kryssordbøker o.a. for å finne mulige løsninger. Det er en del av oss i "bunnskiktet" som løser kryssord i Xordbladet og andre kryssordblad og kanskje ikke så mye i Hjemmet og Dagbladet, og da får man ingen lette veier til mål. Derimot er dette nettleksikonet et flott supplement, og brukt i kombinasjon med bøker har jeg det virkelig moro. Dere som har mange år på baken som kryssordløsere må huske at det også er veldig mange av oss noviser, og jeg synes dette stedet er helt flott for "sånne som oss"... Det er mye mulig jeg også sitter om ti år og grumler over at ting ikke er vanskelige nok, men da håper jeg det er etablert egne sites for de mer krevende brukerne :-). For å slenge ut en pinne - er det ingen av dere "grumlere" som kan danne et slikt sted da, eller er det ikke stort nok marked for det? Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/3721-kryssordleksikon-og-vanlige-kryssordl%C3%B8sere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bente og iver Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 kjære sedaf! Du har helt rett i at det finnes en del erfarne kryssordentusiaster på forumsidene. Forøvrig er det vel forhhåpentligvis et fåtall av oss om er uenig i din "bunnskiktsfilosofi". Jeg setter stor pris på ditt innlegg, og de tankene du presenterer. Noen av oss som har "mange år på baken som kryssordløsere" husker SVÆRT godt den gangen vi var noviser! Jeg er totalt enig med deg i at slike som deg må ha stor glede av disse sidene,- jeg er derimot svært uenig med deg i din generalisering om at "slike som oss" ikke setter pris på dem. Hvis du har fulgt noen av debattene på disse sidene så vil du se både mangfoldet, enigheten og uenigheten i det du snakker om. Når du går ut med kritikk mot "grumlere" bør du vel også gjøre det helt direkte. Å "slå i hartkorn" (NRO) alle oss gamle traverne som survete og arrogante "eksperter" og "grumlere" (et artig ord forresten) er vel å gå noe langt? Du har selvfølgelig din absolutte rett til angrep,- men slik du formulerer innlegget så skyter du faktisk pianistene. Jeg ønsker deg (av hjertet) pø om pø velkommen i ekspertenes rekker. Det er en tornefull, dyr og tidkrevende veg- men akk så morsom så morsom!!! iver Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/3721-kryssordleksikon-og-vanlige-kryssordl%C3%B8sere/#findComment-13899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sedaf Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei og takk for svaret. Jeg var ikke klar over at det kunne bli oppfattet som et altomfattende angrep på alle eksperter - men når jeg leste mitt innlegg igjen ser jeg at jeg har generalisert allerede i første linje. Jeg beklager. Selvsagt mente jeg ikke å angripe alle - det var ment å være rettet mot de grumlere som i ganske krasse vendinger har vist sin misnøye, og ikke hele hurven av debattanter :-(. Så ja, jeg tar den kritikken. Jeg får skjerpe meg i evt. senere innlegg og svinge pisken der den svinges skal :-) Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/3721-kryssordleksikon-og-vanlige-kryssordl%C3%B8sere/#findComment-13900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå