Nøtteliten Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai 4 inn fra venstre nederst 7 opp : Ødelegge ytterligere" .Skjønner ikke at om det er rett ,så får jeg en U til å begynne med ,også har jeg et ord på 5 bokstaver etter det som har med ødeleggelse å gjøre ? 😅🤔 Altså hvorfor blir det en U ..
Nøtteliten Skrevet 19. mai Forfatter Skrevet 19. mai Pabj skrev (1 time siden): Typisk Schive 😄 Hva er det motsatte av å ødelegge ? men her står det da ødelegge YTTERLIGERE 😮😅 Hm...🫢 ..og om det da er en U foran ??
Nøtteliten Skrevet 19. mai Forfatter Skrevet 19. mai Tor skrev (1 time siden): Ta satser jeg på en K som bb? Jeg har en K som blindbokstav 😃
gamla fra gokk Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Ødelegge ytterligere: det var nok meningen å reparere noe som allerede var defekt, men så ble det enda verre. 1
Nøtteliten Skrevet 20. mai Forfatter Skrevet 20. mai gamla fra gokk skrev (9 timer siden): Ødelegge ytterligere: det var nok meningen å reparere noe som allerede var defekt, men så ble det enda verre. Tusen takk "gamla fra gokk " 🤗💕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå