Gjest Norsk Kryssordleksikon Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Har fått henvendelse fra en bruker angående å legge leksikonet ut på WAP. Det vil i praksis bety at brukeren kan søke i leksikonet via mobiltelefonen. Men før jeg evenuelt gjør det, ønsker jeg en tilbakemelding fra brukerne. Hvilke søkemuligheter ønsker dere via mobiltelefonen, og eventult andre synspunkter dere har i forbindelse med leksikonet på WAP. Morten Staalstrøm
Gjest Magne Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 For mitt vedkommende er det helt uinteressant med wap/mobiltelefon. Jeg er godt fornøyd med leksikonet på nettet og ønsker heller oppdateringer/forbedringer her fremfor andre media.
Gjest Ivar Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Har fått henvendelse fra en bruker angående å legge leksikonet ut på WAP. Det vil i praksis bety at brukeren kan søke i leksikonet via mobiltelefonen. Men før jeg evenuelt gjør det, ønsker jeg en tilbakemelding fra brukerne. Hvilke søkemuligheter ønsker dere via mobiltelefonen, og eventult andre synspunkter dere har i forbindelse med leksikonet på WAP. Morten Staalstrøm Leksikonet slik det fremstilles nå, er et av de beste som finnes. At det raskt oppgraderes er helt topp!
Gjest torhild Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Har fått henvendelse fra en bruker angående å legge leksikonet ut på WAP. Det vil i praksis bety at brukeren kan søke i leksikonet via mobiltelefonen. Men før jeg evenuelt gjør det, ønsker jeg en tilbakemelding fra brukerne. Hvilke søkemuligheter ønsker dere via mobiltelefonen, og eventult andre synspunkter dere har i forbindelse med leksikonet på WAP. Morten Staalstrøm Heeeeeelt enig !!!!!
Gjest Karlm Skrevet 2. desember 2002 Skrevet 2. desember 2002 Har fått henvendelse fra en bruker angående å legge leksikonet ut på WAP. Det vil i praksis bety at brukeren kan søke i leksikonet via mobiltelefonen. Men før jeg evenuelt gjør det, ønsker jeg en tilbakemelding fra brukerne. Hvilke søkemuligheter ønsker dere via mobiltelefonen, og eventult andre synspunkter dere har i forbindelse med leksikonet på WAP. Morten Staalstrøm Waplex ? Nei !
Gjest LIV Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Har fått henvendelse fra en bruker angående å legge leksikonet ut på WAP. Det vil i praksis bety at brukeren kan søke i leksikonet via mobiltelefonen. Men før jeg evenuelt gjør det, ønsker jeg en tilbakemelding fra brukerne. Hvilke søkemuligheter ønsker dere via mobiltelefonen, og eventult andre synspunkter dere har i forbindelse med leksikonet på WAP. Morten Staalstrøm HELT E N I G...!!!
Gjest torhild Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 Har fått henvendelse fra en bruker angående å legge leksikonet ut på WAP. Det vil i praksis bety at brukeren kan søke i leksikonet via mobiltelefonen. Men før jeg evenuelt gjør det, ønsker jeg en tilbakemelding fra brukerne. Hvilke søkemuligheter ønsker dere via mobiltelefonen, og eventult andre synspunkter dere har i forbindelse med leksikonet på WAP. Morten Staalstrøm Heeeelt enig. Leksikonet, som det er , er absolutt deeet beste!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå