Sogning Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Manglar første del av begge orda for at dei skal gi meining.
Odbjo Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars (endret) Leser tørst starter med en drink, sterk sprit og blandevann Ingen vits, futil/unyttig Endret 29. mars av Odbjo 1
Sogning Skrevet 30. mars Forfatter Skrevet 30. mars Startar drikken med G, eg har R? Eg har N på første bokstav " ingen vits". Skjønar eg må ha feil her...står bom fast.
Odbjo Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Starter med G, klassiker i svensk drikkekultur. Ingen vits, søk på tidligere hint 1
Tor Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars G er riktig. Tror ordet er delt i 5+5. hva har du på B nr 2 i «del av fugl»? Kryssende orde
Sogning Skrevet 30. mars Forfatter Skrevet 30. mars Tor: eg har R på 2.b i fugl, men har nok mye feil i dette partiet. 6 siste i "karnivor" har eg ei matskål. Trur det er feil der også
Tor Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Jeg har i så det kan ikke bli skål på slutten. Litt usikker på dette ordet som betyr kjøttetene dyr. Har du første bb?
Odbjo Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Karnivor Fem siste emsig/tent starter med samlebetegnelse på dyr Del av fug,l ikke under
sigjuul Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Odbjo: Karnivor: Jeg har mat av husdyr på de sju første bokstavene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå